فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: حضور با شکوه و بی نظیر مردم در راهپیمایی22 بهمن، مشت محکمی به دهان یاوه گوی ترامپ زدند.
کد خبر: ۸۸۲۳۷۱۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران با تقدیر از حضور بی نظیر مردم مهران در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار کرد: ملت با بصیرت و آگاه و همیشه در صحنه شهرستان مرزی مهرانبا تبعبت از فرمان ولی فقیه خود حضرت آیت الله خامنه ای با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال، مشت محکمی به دهان ترامپ رئیس جمهور آمریکا زدند.

وی اظهار کرد:همانگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بیانات اخیرشان فرمودند که ملت ایران در 22 بهمن پاسخ هر تحقیرکننده و توهین کننده‌ای را محکم خواهند داد،مردم شهرستان مهران همچون سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

فرمانده سپاه ناحیه مهران افزود: جنایات و خباثت های آمریکا از ذهن مردم فراموش نشده و این همان شیطان همیشگی هست و ملت ایران با حضوری قدرتمند در راهپیمایی 22 بهمن امسال با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جواب تهدیدات و توهین های آنها داد.

سرگرد جاویدان تصریح کرد: مردم شجاع و بابصیرت شهرستان مرزی مهران همچون سایر احاد ملت در سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان ایران اسلامی نشان دادند در برابر هیچ تهدیدی دست از ارمان های انقلاب برنداشته و استوار در هدفشان برای سربلندی کشورمان و پیروی از ولایت فقیه تلاش خواهند کرد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار