خبرهای داغ:

حضور پرشور جوانان انقلابی در راهپیمایی/ تحقق رویش جوانه‌ها در پس پیش‌بینی بزرگ امام خوبی‌ها در سال 43

مردم انقلابی و مؤمن شیراز به ویژه جوانان سومین حرم اهل‌بیت(ع) همگام با انقلابیون سایر نقاط کشور برای تجدید بیعت با انقلاب و آرمان‌های امام راحل، راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال 1395 را با شکوه خاصی در این شهر برگزار کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۹۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳

هم‌زمان با سایر شهرهای کشور، مردم مؤمن و انقلابی شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) با حضور پرشور خود در میعادگاه راهپیمایی 22 بهمن،حرکت حماسی خود را در بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب و امام راحل برگزار کردند.

حضور اقشار گوناگون مردم از طیف‌های گوناگون به‌ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب در راهپیمایی امسال شیراز مشهود است و نشان از این دارد که رویش‌های سبز انقلاب اسلامی ایران در راه است تا آرمان‌های متعالی و انسان‌ساز دین مبین اسلام را بیش‌ازپیش تحقق بخشد.

این حضور حماسی نسل جوان و پویای انقلاب به نوعی یادآور همان پیش بینی تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی خمینی بزرگ در سال 1343 بود که در پاسخ به کسانی که می گفتند شما با چه وسیله و نیرویی می خواهید پیروز شده و انقلاب را به ثمر برسانید، فرمود «سربازان من در گهواره‌ها هستند» و خواهند آمد و امروز این رویش سبز و حضور حماسی را با عمق جان می‌توان درک کرد که در گذشته نیز در تمام عرصه های انقلاب از آغاز تا اکنون،دیده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها