خبرهای داغ:
امام جمعه رزن:

امروز اسلحه دشمنان به سمت جوانان ما نشانه رفته است

امام جمعه رزن گفت: دشمن در این سال‌ها همیشه به فکر ضربه زدن به انقلاب بودند و امروز اسلحه آنها به سمت جوانان ما نشانه رفته است پس وظیفه همه ما است مواظب جوانان که سرمایه اصلی کشور هستند باشیم.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۲۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده در جشن انقلاب در روستای نظام آباد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اظهار داشت: خداوند دو وظیفه مهم برای انسان‌ها قرار داده که در اجرای آن تفاوتی بین انسان‌های عادی و ائمه نیست .

وی اولین وظیفه انسان‌ها راوظایف شخصی و دومی را وظایف اجتماعی بیان کرد و گفت : خدا برای تمام انسان‌ها وظایفی از جمله حج و، زکات، امر به معروف و.. را مقرر داشته که نتیجه انجام آنها نیز جز سعادت بشر نیست و گاهی انسان با انجام آنها از ملائک نیز بالاتر می رود.

امام جمعه رزن افزود: خدا برای انسان یک سری وظایف اجتماعی نیز قرار داده و انجام آن را بر همگان واجب دانسته است.

وی گفت: جدال حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته که از جمله آنها جدال هابیل و قابیل، جدال حضرت ابراهیم(ع) و نمرود و... بوده و قاعده کلی طبق وعده الهی پیروزی حق بر باطل است .

مولازاده خاطرنشان کرد : در کشور ما نیز تا چند دهه پیش باطلی وجود داشت که جور و ظلم را به نهایت خود رسانده بو، در آن زمان اجازه داده نمی شد مردم به راحتی مراسمی برگزار کند، هیئتی برپا کند و ... اما با ورود حق باطل نابود شد.

وی بیان کرد: مردم به وظایف اجتماعی خود عمل کرده و وارد صحنه شدند و به کمک امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را رقم زدند.

امام جمعه رزن افزود : برای حفظ انقلاب فداکاری های زیادی شده و شهیدان زیادی در این را تقدیم شده و اکنون به‌دست ما رسیده و وظیفه ما است که حافظ انقلاب باشیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در این سال‌ها همیشه به فکر ضربه زدن به انقلاب بودند و امروز اسلحه آنها به سمت جوانان ما نشانه رفته است پس وظیفه همه ما است مواظب جوانان که سرمایه اصلی کشور هستند باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات