خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز :

حقوق های نجومی و اختلاس خنجری در قلب نظام و انقلاب است

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: امروز کسانی که مسئولیت برعهده گرفتند و حقوق های نجومی می گیرند، اختلاس می کنند اینها خنجر در قلب نظام و انقلاب فرو برده اند اینها با این عمل زشت خود ، اعتماد مردم را نسبت به نظام خدشه دار می کنند
کد خبر: ۸۸۲۲۰۷۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج :به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت پرس سینلدر با حضور گارگران و جمعی از مسوولان برگزار شد . 

حجت السلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این مراسم اظهار کرد: مشکلاتی که در انقلاب داریم کوتاه نگریست، باید بلند پرواز باشیم و منافع کوتاه را در نظر نگیریم، مومن باید اهل آینده نگری باشد و افق های آینده را با استفاده از درایت ولایت ببیند.

وی افزود : شاهکار امام راحل این بود که بعد از قرن ها اسلام را از مظلومیت درآورد، اسلام امام اجتهاد است، اسلام امام فلسفه دارد ، قضاوت دارد، حاکمیت دارد، اسلام امام اسلام اصولی است؛ ارزش انقلاب امام زمانی روشن می شود که بدانیم بعد از رسول اکرم اسلام امیر المومنین (ع) و فرصت اندک حکومت امام حسن (ع) دیگر تشکیل حاکمیت اسلامی برای هیچ کس حتی ائمه اطهار هم امکان پذیر نشد.

شجاعی مهر تبیین کرد: تشکیل نظامی که قوانین آن برگرفته از قرآن مجید و سیره عملی ائمه اطهار باشد و این قانون اگر  درست معرفی شود در حقیقت حاصل تلاشهای فراوان علماء و فقهاء بوده تا بتواند اسلام علمی را به اسلام عملی تبدیل کند و این گام ارزشمند و قدم بزرگ که در انقلاب اسلامی برداشته شد توسط امام بود و در حال حاضر الگویی برای جهان اسلام شده است.

وی ادامه داد: در فرهنگ شیعه و فقه شیعه حاکم شرایطی دارد مسئولین شرایطی دارند و حتی مردم هم وظائف و شرایطی دارند که همه این ویژگیها در قرآن کریم و سیره عملی و علمی اهل بیت آمده است .

این مسوول افزود : ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم در نوع روابط انقلاب ما با کشور های دیگر موثر است و این مصادیق را در دفاع از فلسطین ، سوریه و بحرین ، عراق  یمن و همه در راستای عمل به این اصل اساسی انقلاب است .

شجاعی مهر اضافه کرد:  اصل دیگر اصل خدمت رسانی و ایجاد عدالت اجتماعی و اجرای قسط عدل در جامعه است، امروز کسانی که مسئولیت برعهده گرفتند و حقوق  های نجومی می گیرند، اختلاس می کنند اینها خنجر در قلب نظام و انقلاب فرو برده اند اینها با این عمل زشت خود ، اعتماد مردم را نسبت به نظام خدشه دار می کنند و عمود اصلی و محوری انقلاب امام را خم و کج کرده ، باید با اینها برخورد شود باید این خیانت ها را جدی گرفت  .

شجاعی مهر در پایان  افزود : ترامپ تهدید میکند تحریم میکند تهدید به حمله میکند دروغ میگوید 38 سال تهدید به حمله کردند هر 6 ماه یک بار تهدید حمله کرده اند آیا تا به حال جرات کردند حتی یک حرکت کوچکی  انجام دهد؟

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها