خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه امام علی(ع) تاکستان:

نیروی هوایی به عهدی که با امام بست وفادار ماند

مسئول سیاسی سپاه امام علی(ع) تاکستان گفت: 140 فروند هواپیمای جنگنده نیروی هوایی ارتش در عملیات "کمان " مناطق حساس عراق را بمباران کرد و درس جانانه ای به صدام ملعون دادند
کد خبر: ۸۸۲۱۵۱۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

سرهنگ علم بیگی مسئول سیاسی ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن گرامی داشت روز نیروی هوایی بیان کرد: روزهای بحرانی ایران پس از انقلاب، مردم ایران در سال 57 و درگیری انقلابیون با امپریالیسم و استکبار جهانی از یک سو و وجود همسایه دیوانه ای به نام حزب بعث به رهبری صدام تکریتی در مجاورت ایران؛ حتی خوشبین ترین افراد را به موفقیت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی در ایران امیدوار نمی کرد.

وی ادامه داد: جنگ همه جانبه جهانی علیه انقلاب ایران آغاز شده بود و با وجود یک ارتش که اکثریت سران آن یا اعدام و یا فراری شده بودند توان دفاعی ایران را در کمترین حد مورد انتظار قرار داده بود .

علم بیگی تصریح کرد: در این بین نیروی هوایی ارتش نیز که دارای پیشرفته ترین جنگنده ها و هواپیماهای شکاری بود لیکن وابستگی شدید این صنایع به دشمن بزرگ ملت ایران یعنی آمریکا عملا ایران را در موضع منفعل قرار داده بود.

مسئول سیاسی سپاه امام علی اذعان کرد: با تمام این اوصاف و در ساعات آغازین حمله ناجوانمردانه عراق به خاک میهن اسلامی؛ 140 فروند هواپیمای جنگنده نیروی هوایی ارتش در عملیات "کمان " مناطق حساس عراق را بمباران کرد و درس جانانه ای به صدام ملعون دادند به نحوی که صدام چهار روز پس از آغاز تجاوز به خاطر فلج شدن فرودگاه ها و مراکز حساس بغداد اعلام آتش بس کرد ولی با توجه به اینکه خاک ایران در تصرف بعثی ها بود ایران آتش بس را قبول نکرد و آتش بس را منوط به ترک خاک ایران کرد.

وی تبیین کرد: نیروی هوایی در کنار همه رشادت ها و از جان گذشتگی هایی که در عملیات های دوران دفاع مقدس  از جمله عملیات کمان و عملیات بی نظیر اچ 3 که با 48 هواپیمای شکاری در دورترین نقطه مرزی و در مرز اردن انجام شد و یا عملیات هوایی شهید عباس دوران که اجلاس غیرمتعهدها را در بغداد برهم ریخت.

علم بیگی در پایان اضافه کرد: همه نشان از وفای به عهدی بود که نیروی هوایی ایران و همافران دلیر در 19 دی سال 57 با امام خود بسته بودند و تا پای جان و با خون خود این وفاداری را اثبات کردند.

7001/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها