خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آوج:

هدف از اسلام ستیزی ترامپ ما هستیم

امام جمعه شهرستان آوج گفت: چرا باید آمریکایی ها هر روز تصمیم تازه ای برای ما ‌می‌گیرند اما مسئولین ما همچنان سکوت کرده و یک تصمیم قاطع در برابر آنان از خود بروز نمی‌دهند.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۹۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

با توجه به اینکه در هفته گذشته ایالات متحده آمریکا لیستی از 6 کشور اسلامی برای عدم صدور روادید ارائه کرده است و همه این کشور ها هم اسلامی هستند سوالاتی در این حوزه به وجود آمده است که شاید مهمترین آن این باشد" چرا آمریکا اسلام ستیزی خود را اینگونه مشخص به دنیا ارائه کرده است؟"

خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص این مسئله با حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج به گفت وگو پرداخته است.

حجت الاسلام سید ضیا الدین هاشمی اظهار کرد: چهره واقعی آمریکا همیشه نمایان بود و آنان از مدت ها قبل با اسلام و مسلمانان ستیز و دشمنی داشتند.

وی بیان کرد: حمایت آمریکا از داعش و تروریست ها خود نمایانگر این اسلام ستیزی بود که برای‌شان آبروریزی ببار آورد و همه آنان در حال شکست هستند چرا که با این کار می‌خواستند برای خود حیثیت و آبرو بخرند.

امام جمعه آوج ادامه داد: در این رابطه ترامپ صریحا به رقیب خود اعلام کرده بود که داعش را شما بوجود آوردید، این یک نوع برون فکنی بود تا با این کار خود را مبرا نشان بدهند.

هاشمی تصریح کرد: پیرامون این مسئله باید دانست که بیشترین خوشحالی برای رژیم صهیونیستی است و با کشور های اسلامی که از حامیان آنان هستند، کاری ندارد هدف کشورهای قربانیان تروریست ها هستند.

وی تبیین کرد: هدف واقعی ما هستیم و کشورهای مسلمانی چون سوریه و عراق که می خواهند اسلام واقعی را در کشورشان بگسترانند.

هاشمی در پاسخ به این  سوال که "برخورد دیپلماتیک ایران با توهین ‌های ترامپ چه خواهد" بود اذعان کرد: تنها راه برخورد دربرابر توهین و گستاخی آمریکا، مقابله به مثل است! نباید سکوت کنیم و منتظر تصمیمات شیطانی آنان بمانیم.

این مسئول یادآور شد: چرا باید آنان هر روز تصمیم تازه ای برای ما بگیرند اما مسئولین ما همچنان سکوت کرده و یک برخورد قاطع در برابر آنان از خود بروز نمی‌دهند.

امام جمعه آوج در پایان این گفت وگو خاطر نشان کرد: کمترین انتظاری که ما از دولت و مسئولین داریم حل این مسئله است و خواستاریم که عکس العمل و برخوردی قاطع از خود نشان دهند.

1007/ت30/ب  

ارسال نظرات
پر بیننده ها