فرمانده سپاه روح‌الله

خواص بیش از گذشته راه انقلاب را شفاف کنند

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: تاریخ شاهد و گواه کوتاهی خواص بوده و خواهد بود؛ خواص انقلاب اسلامی بایستی بیش از گذشته راه انقلاب را شفاف کنند و برای نسل جوان امروز چرایی و چگونگی تحقق انقلاب و راه عبور از چالش انقلاب را تبیین کنند.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۹۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت 19 بهمن‌ماه، یادآور حماسه عظیم مردم کمیجان در سال1357 و تسخیر اولین پاسگاه ژاندارمری در کشور با حضور مردم و مسئولین در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) توسط ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان کمیجان مراسم باشکوهی برگزارشد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی فرمانده سپاه روح الله در این مراسم ضمن تبریک ایام الله مبارک فجر و گرامیداشت قیام مردم کمیجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص جهاد کبیر گفت: در قرآن کریم جهاداکبر و جهاد اصغر به کرات آمده است اما جهادکبیر تنها یک بار آن هم در سوره فرقان مطرح شده است.

وی افزود: جهادکبیر از دیدگاه مقام‌معظم رهبری یعنی تحمل رنج و مشقت، که مطرح شدن این بحث از سوی مقام معظم رهبری عمق نگرانی ایشان را از این مسئله نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: جهادکبیر از دیدگاه مقام‌معظم رهبری یعنی ایستادگی و عدم تبعیت از کفار در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی که البته تنها اطاعت نکردن از کفار کافی نیست بلکه جهاد و مبارزه همه جانبه باید در تمامی این عرصه ها داشته باشیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان گفت: تاریخ شاهد و گواه کوتاهی خواص بوده و خواهد بود؛ خواص انقلاب اسلامی بایستی بیش از گذشته راه انقلاب را شفاف کنند و برای نسل جوان امروز چرایی و چگونگی تحقق انقلاب و راه عبور از چالش انقلاب را تبیین کنند البته نسل اول انقلاب هم در این زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی افزود: ما امروز در مرحله سوم تحقق مراحل پنجگانه انقلاب تا تحقق تمدن اسلامی هستیم؛ دو مرحله اول را خوب پیمودیم و چنانچه در مرحله سوم که تشکیل دولت اسلامی است موفق شویم می توان قانون اسلامی و دینی را اجرایی و مردم را به سوی دین و در نتیجه تحقق جامعه اسلامی سوق داد.

فرمانده سپاه روح‌الله بااشاره به اینکه دشمن همچنان توطئه را علیه نظام اسلامی دنبال می‌کند، گفت: دشمن همچنان دشمن است و اگر نبوند جوانانی که در پشت مرزهای این کشور با دشمن بجنگند امروز ما باید شاهد جنگ در داخل مرزها می‌بودیم .

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: در جنگ نرم شاهد فضای مجازی به پهنای کشور هستیم و این به معنای اسن است که ما با پیشرفت مخالف نیستیم ولی متاسفانه بیشتر از آنکه از این فضا بهره‌برداری کنیم آسیب دیده‌ایم؛ ما باید با فرهنگ‌سازی، دانش و آموزش فضای مجازی را به فرصت خوب استفاده کردن تبدیل کنیم.

در این مراسم همچنین از تمبر 19 بهمن‌ماه، یادآور قیام مردم کمیجان با حضور مهندس چراغی مدیرکل پست استان و به دست سردار کریمی رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات