انقلاب ما كه بر گرفته از قيام عاشور است و ريشه در همان عقايد عاشورايی دارد ، تنها يك رخداد تاريخی نيست بلكه يك حادثه ريشه‌ دار فرهنگی و عقيدتی است و هر سال كه می گذرد با وجود توطئه و تلاش دشمنان براي منزوی كردن آن تازه‌ تر و كاراتر می شود
کد خبر: ۸۸۲۰۸۵۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج: انقلاب ما كه بر گرفته از قيام عاشور است و ريشه در همان عقايد عاشورايی دارد ، تنها يك رخداد تاريخی نيست بلكه يك حادثه ريشه‌ دار فرهنگی و عقيدتی است و هر سال كه می گذرد با وجود توطئه و تلاش دشمنان براي منزوی كردن آن تازه‌ تر و كاراتر می شود.

بیش از نیم قرن از درخشش اولین انوار الهی انقلاب امام خمینی(ره) می‌گذرد. انقلابی که از خرداد 42 آغاز و بنیانگذار کبیر آن وعده داد که سربازانش به زودی رشد خواهند کرد و طاغوت و طاغوتیان را به پای خواهند کشید و پس از گذشت سه دهه این وعده به حق او جامه عمل پوشید و فرزندان آن رهبر فرزانه با دست خالی و تنها با اتکا به شعار ایمان و الله اکبر گویان در مقابل گلوله های دژخیمان رژیم ستمشاهی سینه سپر کردند و محمدرضا شاه پهلوی این دست نشانده پوشالی ابرقدرتهای شرق و غرب را مجبور به فرار نمودند و با رفتنش فرشته حق پا به سرزمین ابراهیمی خویش نهاد و فجرانقلاب در بهمن 57 دمیده شد و ملت بیدار ایران با رهنمودهای امامشان در 22 بهمن پیروزی شکوهمند خویش را جشن گرفتند.

اکنون سی و هشتمين سال از آن فجر باشکوه می‌گذرد و هر روز با زجری دیگر برپیکره دشمنان زبون بر اقتدار و صلابت این انقلاب افزوده می‌شود. ایران و ایرانی سربلند و پیروز، به رهبری ابرمردی دیگر از تبار روح الله، خلف صالح امام خمینی(ره) در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، سیاسی، علمی و ... می‌درخشند.

دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که هیچگاه تاب دیدن پیشرفت کشور عزیزمان را ندارند از همان ابتدای تثبیت انقلاب به هراس افتادند و با نقشه های شوم خود سعی کردند تا سدی شوند در مقابل تلألو نورانیت انقلاب تا مبادا ملت های دیگر از این واقعه بیدار شوند و منافع ظالمانه آن ها به خطر بیافتد. اما ملت شریف و مقاوم ایران با عزمی پولادین این سد مستکبرین را با شعار استکبار ستیزی درهم شکستند و از هشت سال جنگ تحمیلی همه جانبه دنیای استکبار سربلند بیرون آمدند و به جهانیان اثبات کردند که می توان با دست خالی و تنها به یاری الله و پشتوانه رهبری الهی و پشتیبانی ولایت فقیه که ولایت امام زمان(عج) است بر هر نظام ظالمانه ای پیروز شد.

ما کارکنان سپاه ناحیه ملکشاهی در سی وهشتمین فجر انقلاب اسلامی با حماسه‌ آفرینی و حضور کم نظیر، آگاهی‌ بخش و دشمن‌ شکن خود در راهپیمایی بزرگ بیست و دوم بهمن ، با تأکید بر استواری انقلاب اسلامی بر پایه اسلام، نبوت، امامت و ولایت، به رغم سی وهشت سال توطئه‌، تهدید، تحریم، بمباران تبلیغاتی و خباثت توسط استکبار جهانی، مقتدرانه و با صلابت از آرمان شهیدان، اندیشه‌های دینی و سیاسی و ودیعه‌ های گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل (ره) و رهنمودهای سرنوشت‌ ساز رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) ، حفاظت و پاسداری کرده و دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و تجلیل و تکریم شهیدان و ایثارگران را نشانه حق‌شناسی ملت بزرگ ایران اسلامی می‌دانیم.

همچنین بار دیگر بر پیمان ناگسستنی خود با شهیدان، و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و بیعت دشمن‌ شکن خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تأکید نموده و به تأسی از امام بزرگوار حفظ نظام را بزرگترین واجب و حمایت از ولایت فقیه را که نماد اسلامیت و جمهوریت و ضامن سلامت همیشگی نظام اسلامی است فصل‌ الخطاب نهایی و محور وحدت امت در همه زمینه‌ ها می‌دانیم.

کارکنان سپاه ناحیه ملکشاهی ضمن بیعت مجدد با ولی فقیه فرزانه خویش حضرت امام خامنه ای (حفظه ا...) به پاس تقدیر از عنایات الهی در حفظ و تداوم این انقلاب عزیز ،همگان را به شرکت در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن دعوت و همه و خصوصا مسئولین سران قوا را به پیروی از فرامین و دستورات فرماندهی معزز کل قوا دعوت می نماید.

والسلام علیکم ورحمه الله

ارسال نظرات
آخرین اخبار