مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا:

پاسداری از انقلاب تکلیف الهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در دومین محفل انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه عجب شیر با تبریک دهه فجر، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی یک مسئولیت و تکلیف الهی است که اولین الزام آن پاسداری از خود پاسدار است.
کد خبر: ۸۸۲۰۳۰۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر تجربه سی و هشت ساله حکومت داری با محوریت ولی فقیه را از افتخارات انقلاب اسلامی دانست و افزود: نظام اسلامی با اقتدار با وجود همه تهدیدهای و توطئه های فراوان از تمامیت ارضی و هویت سرزمین خود دفاع کرده و دشمنان جرات پیدا نکردند مثل رژیم شاه علی رغم بی طرف نظام شاهنشاهی کشور را اشغال و شاه و ملت را ذلیل و تحقیر کنند.

وی با بیان مجاهدت های افراد انقلابی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و کسب افتخارات نظام اظهار داشت: همه انسان های مومن و انقلابی در معرض خطر و تهدید هستند و اگر مراقبت و مواظبت نشود ممکن است افراد انقلابی با داشتن کارنامه درخشان و جهاد فی سبیل الله خود دچار لغزش شده و عاقبت بخیر نشوند که از این افراد در جامعه کم نداریم.

وی تمسک به قرآن و کسب تقوای الهی را مقدمه عزت نظام و باز شدن درهای برکت از آسمان و زمین عنوان و بیان کرد: منشاء و ریشه تمام گرفتاریها و مشکلات مالی و اقتصادی عدم توکل به خداو غفلت از درگاه الهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: پیشرفتهای روز افزون کشور در همه زمینه های علمی، پزشکی، نانو، هسته ای، دفاعی و موشکی و قدرت بازدارندگی بی نظیر کشور در سایه وحدت، اعتماد به نفس و حمایت ازولی فقیه محقق شده است.

وی مانور قایق های تندرو نظام اسلامی ایران در کنار ناوهای جنگی امریکا در خلیج فارس را نشان از عزت ایران اسلامی و ذلت، ناتوانی و عجز استکبار جهانی عنوان و بیان کرد: امروز حساب نیاوردن امریکا به عنوان قدرت برتر دنیا توسط ایران موجب ناراحتی رئیس جمهور امریکا شده است.

وی تاکید کرد: دشمنان گزینه نظامی را در طول دوران دفاع مقدس امتحان کرده و شکست سنگینی متحمل شده اند و اگر دوباره خطا و اشتباهی از آن ها سربزند با وجود پیشرفت های بی نظیر دفاعی کشور نه تنها امنیت اسرائیل بلکه همه ناوهای جنگی امریکا در خلیج فارس مورد اصابت موشک های ایران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار