خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در قزوین:

بهره‌مندی از ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب بود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم از نعمت ولایت فقیه که همان ولایت توحیدی است، بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۳۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در مسجد مهدیه برگزار شد، اظهار کرد: ولایتِ فقیه حقیقتی بود که در کتب عرفانی، روایی و دینی از طریق علما و بزرگان در قم و نجف بیان شده بود، اما در عمل مردم کمتر با این حقیقت آشنا بودند

وی با بیان این‌که تجلی ولایت فقیه در کشور مهم‌ترین ره‌آورد انقلاب اسلامی است، اذعان کرد: مطابق با آیات قرآن، ولایت همه مردم برعهده خدای متعال است و این ولایت خدای متعال است که مردم را از شرک و ظلمت نجات می‌دهد.

امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع) تجلی ولایت الهی در بین مسلمانان هستند، تأکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم از نعمت ولایت فقیه که همان ولایت توحیدی است، بهره‌مند شدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: این انقلاب با قدرت، عظمت و پشتیبانی خدای متعال شروع شد و با همین پشتیبانی در حال حرکت در مسیر خود است و جوانان زیادی که در ایام انقلاب نبودند هم با مطالعه حوادث آن ایام، یاور انقلاب و نظام شده‌اند.

1001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها