خبرهای داغ:
توسط مسئول اردویی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

برنامه های ایام فاطمیه تبیین شد

مسئول اردویی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: مراسم سوگواری ایام فاطمیه به مدت 6 شب در معراج الشهدای شهرستان قزوین برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۶۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

کریمی مسئول اردویی سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون برنامه های ایام فاطمیه اظهار کرد: با توجه به آغاز ایام فاطمیه (س) در هفته اول این ایام برنامه ای در شهرستان قزوین برای اجرا داریم که با حضور مداحان برجسته و سخنرانان استانی برگزار می‌شود .

وی ادامه داد: این برنامه از تاریخ 23 تا 28 بهمن ماه بمدت 6 روز اجرا می‌شود و مکان آن واقع در خیابان نادری، ابتدای عبید زاکانی، جنب درمانگاه فرهنگیان «معراج الشهدای قزوین» است و از ساعت 7 تا 30/8 شب پذیرای مهمانان گرانقدر هستیم.

مسئول اردویی سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف یادآور شد: از دیگر برنامه هایی که در حال اجرا است می‌توان به کمیته خادمین با تشکیل هیئت هفتگی و راه اندازی سینما مقاومت و برنامه های فرهنگی اشاره کرد که تداوم ارتباط با زائرین راهیان نور فعالیت خود را در ستاد کنگره شهدا شروع کرد.

کریمی در پایان تاکید کرد: از کلیه خانواده ها من جمله خانواده های شهدا و ایثار گران دعوت بعمل می‌آویم تا در مراسم سوگواری بانو فاطمه (س) شرکت کنند.

1007/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار