خبرهای داغ:
به هدف رسیدگی به مشکلات ایثارگران و جانبازان :

نشستی با حضور مسئولین شهرستان تاکستان در بنیاد شهید

با هدف رسیدگی به مشکلات ایثارگران و جانبازان شهرستان تاکستان، نشستی صمیمی با حضور مسئولین شهرستان در بنیاد شهید تاکستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۵۲۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این مراسم که با حضور حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان قزوین، فرماندار و نماینده شهرستان تاکستان و جمعی از خانواده ایثارگران و مسئولین این شهرستان برگزار گردید، ابتدا تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگر سوالات و مشکلات خود را در زمینه رسیدگی به این خانواده ها بیان کردند و سپس بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان و حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان اظهار کرد: در قبال خون شهدا همه ما مسئولیم و اگر مسئولی به خاطر خون شهدا پشت میز نشین شده است، باید این وجدان و شرافت را داشته باشد که با خون شهدا و با فقر و بیچاره گی مردم معامله سیاسی نکند.

حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین نیز بیان کرد: تمام امور بنیاد شهید استان قزوین در چارچوب قانون است و ما خارج از قانون نمیتوانیم حرکت کنیم و مشکلی که در بخش ایثارگران داریم این است که  نگاه ما به قشر ایثارگر نگاه صنفی است.

وی افزود: بنیاد شهید یک ارگان فرهنگی است و ماموریت اصلی بنیاد بحث های فرهنگی است.

حقایق پور در پایان تبیین کرد: مشکل اصلی ما بحث اشتغال است و با توجه به محدود بودن ظرفیت استخدامی در کشور امیدواریم که روندی اتخاذ شود که ما شرمنده خانواده ایثارگران و جانبازان نباشیم.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها