خبرهای داغ:
در اولین روز دهه مبارکه فجر صورت گرفت:

دیدار جمعی از مسئولین شهرستان تاکستان با امام جمعه

در اولین روز گرامیداشت دهه فجر شهرستان تاکستان ، جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه با راه امام و ولایت فقیه تجدید میثاقی دوباره کردند.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۷۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در جمع صمیمی که با حضور بسیجیان و مسئولین برگزار گردید، ضمن تبریک ایام الله  توسط سرهنگ حسینیانی فرمانده سپاه امام علی (ع) تاکستان، سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان به ارائه گزارش از افتتاح طرح های عمرانی که شامل 83 پروژه می باشد پرداخت؛ سهم تاکستان 13 پروژه و سهم منطقه 70 پروژه ذکر شد.

در ادامه آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان بیان کرد: دو واژه در قرآن و معارف اسلامی وجود دارد که شامل ، عزت و ذلت است، جامعه ای محترم و عزیز است که عزت مند باشد و این عزت و سربلندی را امام خمینی (ره) به ملت ایران داد.

وی اظهار کرد: یکی از آثار قدرت انقلاب اسلامی این است که ماهیت نظام سلطه و زور یعنی آمریکا،انگلیس و اسرائیل را به جهانیان شناساند و مقابل ابرقدرتهای فاسد دنیا ایستاده گی نموده است.

امام جمعه تاکستان ضمن انتقاد از عملکرد رئیس جمهور آمریکا به جلوگیری از ورود ایرانیان و مسلمانان به این کشور گفت: تفکر و اندیشه های غلط ترامپ باعث میشود که این کشور به در بین جوامع جایگاه خود را از دست بدهد.

 7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها