معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله خبر داد

ارائه ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه روح‌الله

معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله از ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه روح‌الله همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران به عموم مردم و بسیجیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۱۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

سرهنگ پاسدار ابوالفضل غریبی معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با اشاره به ویزیت رایگان مردم و بسیجیان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مراکز درمانی سپاه روح‌الله در سطح استان مرکزی گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر همزمان با نخستین سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران مراکز درمانی سپاه روح‌الله در شهرستان‌های ساوه، خمین، اراک و محلات به ارائه خدمات رایگان پاراکلینیکی خواهند پرداخت.

وی افزود: اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم استان نیز بخشی دیگر از برنامه‌هایی است که هرچند در طول سال صورت می‌گیرد ولی در این ایام نیز تعدادگروه‌های پزشکی به منظور خدمت رسانی به محرومین در نقاط محروم کشور حضور پیدا می‌کنند.

سرهنگ پاسدار غریبی تصریح کرد: پزشکان ما در این روز آمادگی کامل برای خدمت رسانی به بیماران را دارند. باتوجه به اینکه در روزهای معمولی روزانه بیش از 2 هزار بیمار در مراکز درمانی سپاه روح‌الله پذیرش و خدمات دریافت می‌کنند پیش بینی مراجعات بیشتری را برای 12 بهمن داریم از این رو آمادگی لازم را هم از نظر نیرو و هم تجهیزات خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات