فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین

بازخوانی اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) محور برنامه‌های دهه فجر در خمین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: ایام ‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی است تا خود را ارزیابی کنیم که تاکنون راهی را که امام(ره) و شهدا طی کرده‌اند، ما دنبال کرده‌ایم یا نه.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۵۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی گفت: حاکمیت اسلامی، دفاع از مظلومین و مسلمین برای رهایی از یوغ استکبار و حکومتهای دیکتاتوری و تبلور نعمت آزادی و استقلال در جامعه و حاکمیت قرآن و جاری شدن احکام الهی و اداره حکومت با رهبران دینی و صالحان از دستاوردهای مهمی بود که این اتفاق در سال 1357به وقوع پیوست.

وی افزود: بزرگداشت ایام مبارک و مناسبت‌های مختلف فرصتی است برای بازبینی کارنامه‌ها و مسیری که تا به حال سپری شده است که تا کنون راهی را که امام(ره) و شهدا طی کرده‌اند، ما دنبال کرده‌ایم یا نه. این امر مهم با زنده نگهداشتن یاد امام (ره)و شهدای انقلاب، اتکا به نیروی مردمی و وحدت که رمز پیروزی بود گره خورده است که باعث تداوم این حرکت خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین تصریح کرد: این ایام بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار براتعلی به تلاش دشمنان نظام در داخل و خارج اشاره و بیان کرد: دشمنان در صدد از بین بردن نام و آرمانهای امام(ره) و ارزشهای انقلاب هستند که مطالعه و عمل به وصیتنامه الهی و سیاسی امام راحل بهترین راهبری در مبارزه با دشمنان و شناخت بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار براتعلی با تشریح برنامه‌های بسیج در دهه فجر امسال اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر در بسیج شهرستان خمین شامل 55 برنامه است که از 12 بهمن با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، صبحگاه مشترک و گلباران بیت حضرت امام خمینی(ره) همزمان با ساعت ورود ایشان به کشور آغاز می‌شود.

وی در ادامه برپایی جشن انقلاب در حوزه‌های مقاومت بسیج با محوریت پایگاهها و مساجد، گفتمان انقلاب و ولایت، اجرای مسابقات با زیرمجموعه های کتابخوانی، ورزشی، طبخ غذا با رویکرد سبک اسلامی و طب سنتی، قرآنی، احکام و امربه معروف و نهی از منکر را از برنامه های این ایام برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین افزود: یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای دانش آموز، نشست‌های بصیرتی و آگاه سازی در زمینه های سیاسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی، برگزاری سه نمایشگاه با سه عنوان عملکرد بسیج در بعضی مناطق، نمایشگاه کتاب، آسیب های اجتماعی با محوریت مناطق کمتر برخودار آسیب‌پذیر شهرستان، دیدار با خانواده شهدا و گلباران قبور شهدا از دیگر برنامه اجرایی است.

سرهنگ پاسدار براتعلی در پایان به گردهمایی بزرگ رزمندگان و ایثارگران روز 14 بهمن در مصلای بیت المقدس اراک اشاره کرد و گفت: این گردهمایی با هدف انسجام نیروهای انقلابی و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس برگزار می شود ورزمندگان شهرستان خمین نیز در این اجتماع بزرگ حضور خواهند داشت . اکران فیلمهای جشنواره عمار و آ مادگی اقشار مختلف مردمی و نهادها و بسیجیان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های عمومی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات