خبرهای داغ:
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

مبارزه با موضوع ریزگردها نیازمند مدیریتی جهادی است

حبیب‌الله کشت‌زر اظهار کرد: مردم صبور خوزستان تا چه زمانی باید هزینه بی‌توجهی و فراموش‌کاری مسؤولان را پرداخت کنند.
کد خبر: ۸۸۱۵۱۸۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
وی با اشاره به کم‌کاری بعضی از دستگاه‌های دولتی ادامه داد: کدام دستگاه نظارتی باید پاسخ‌گوی خسارت‌های جانی و مالی که به مردم خوزستان وارد شده است باشد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم و نمایندگان خوزستان شکایت و گله‌مندی خود را از به بی‌توجهی دستگاه‌های متولی نسبت به بحران گرد و غبار را خدمت مقام معظم رهبری عرضه خواهند کرد.
کشت‌زر خاطرنشان کرد: استهلاک و بحران در حوزه‌های درمان، آموزش، صنعت و... از فرآورده‌های بی‌توجهی مسؤولان نسبت به این فاجعه است.
وی ضمن تاکید بر بررسی موضوع تاکید کرد: پیگیری ورود جدی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در این مساله بحرانی هستم.
عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مردم خوزستان اطمینان می‌دهم بنده و تمامی خادمانشان در مجلس شورای اسلامی نسبت به ظلمی که در بحران گرد و خاک به مردم خوزستان شده است لحظه‌ای اغماض نخواهیم کرد.
وی گفت: موضوع گرد و خاک خوزستان از یک مساله اجتماعی به یک بحران سیاسی و ملی تبدیل شده است و موضوعات ملی نیازمند عزمی ملی و جهادی خواهد بود.
کشت‌زر در پایان افزود: اعتقاد دارم جلسه هیات وزیران در روزهایی که خوزستان درگیر بحران گرد و خاک است باید در اهواز تشکیل شود تا متولیان از نزدیک شاهد عمق و تاثیر  این فاجعه بر زندگی مردم صبور خوزستان باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار