خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

روحیه انقلابی‌گری عامل اصلی حفاظت از انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد: تا زمانی‌که روحیه انقلابی‌گری در میان ما وجود دارد دشمن هرگز نمی‌تواند به انقلاب و دستاوردهایش ضربه‌ای بزند و سبب نابودی آن شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۷۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت دهه فجر و روحیه انقلابی‌گری اظهار کرد: انقلاب ما با آرمان‌هایش هرگز با پیروزی به انتها نرسیده است و هم‌چنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در 14خرداد سال جاری مطرح کرد: پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی، هدف گیری مستمر آرمان‌ها و همت بلند برای رسیدن به آن‌ها، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور، حساسیت در برابر دشمن و تبعیت نکردن از او و هم‌چنین تقوای دینی و سیاسی از اصلی‌ترین شاخصه‌های انقلابی‌گری می‌باشند.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی با خود ثمراتی چون نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و نهایتا تمدن اسلامی به همراه دارد که باید برای حفاظت از آن‌ها بسیار تلاش نمود.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در خصوص معنای انقلابی گری تبیین کرد: انقلابی گری یعنی ما پای انقلاب خود بایستیم و به تمدن اسلامی برسیم تا روحیه انقلابی‌گری و شاخصه‌های مطرح شده توسط مقام معظم رهبری را در خود تقویت کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که روحیه انقلابی‌گری در میان ما وجود دارد دشمن هرگز نمی‌تواند به انقلاب و دستاوردهایش ضربه‌ای بزند و سبب نابودی آن شود.

وی در خاتمه متذکر شد: روحیه انقلابی گری باید تا زمان ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه داشته باشد و بی تفاوت بودن نسبت به انقلاب و دستاوردها و ارزش‌های آن سبب نابودی ما می‌شود.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها