خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه:

پایبندی به ارزش‌ها از شاخصه‌های اصلی انقلابی‌گری است

امام جمعه اقبالیه اذعان کرد: پایبندی به ارزش‌ها از شاخصه‌های اصلی انقلابی‌گری است و امروز حفاظت از دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین وظیفه ما است.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۷۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

حجت‌الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهرستان اقبالیه، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه دهه فجر و اهمیت آن اظهار کرد: ولایت فقیه نعمت بزرگی است که در کشور ما وجود دارد و در سایه آن توانسته ایم به موفقیت‌هایی چون پیروزی در دوران دفاع مقدس دست یابیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب تصریح کرد: برای این‌که به مملکتمان آسیبی نرسد باید همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

امام جمعه اقبالیه تبیین کرد: خوشبختانه ما تجربه موفق پیروزی را داشته ایم و در بسیاری از موارد بصیرت توده مردم از خواص نیز بیشتر بوده است.

فاطمیان با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد تشریح کرد: ما باید از سبک زندگی اسلامی بیان شده در قرآن و سیره معصومین پیروی کنیم که امام نیز آمد و بار دیگر این ارزش‌ها را احیا کرد.

وی مطرح کرد: شاکله فکری و عقیدتی مردم برگرفته از رهنمودهای رهبر و پیشوایشان است و رهبر ما بسیار حکیمانه و مدبرانه کشور را اداره می‌کنند.

امام جمعه اقبالیه ادامه داد: بسیاری از پیشرفت‌های علمی و سیاسی در ابعاد مختلف زندگی به خاطر مدیریت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری که برگرفته از آموزه‌های قرآنی بوده است و باید این ارزش‌ها در جامعه همواره پاس داشته شوند.

فاطمیان با بیان سخنی از امام خاطرنشان کرد: اساس اسلام در معنویات و باور به اعتقادات است و مادامی مه مردم در صحنه حضور دارند امدادهای غیبی و الهی نیز همچون دوران دفاع مقدس ادامه دار خواهد بود.

وی به سخن مقام معظم رهبری در خصوص لزوم انقلابی‌گری اشاره کرد و افزود: امروز نیز باید همچون گذشته انقلابی باقی بمانیم و از آرمان های خود دفاع کنیم و همواره به خداوند که منبع کمالات است اعتماد داشته و پیامبران را الگوهای واقعی خود در زندگی بدانیم.

فاطمیان در خاتمه پایبندی به ارزش‌ها را از شاخصه های اصلی انقلابی‌گری عنوان کرد و گفت: ما باید برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب که اهمیت آن حتی از خود انقلاب نیز بیشتر است همواره تلاش کنیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها