خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج:

باید روحیه انقلابی را در جوانان بارور کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج تاکید کرد: محافظه کاری و ترس باعث می‌شود تا روحیه انقلابی جوان بارور نشود و برای رشد و تعالی جوانان و دانشجویان این مملکت باید تلاش کرد و وقت و انرژی هزینه صرف کرد تا جوانانی پر نشاط و دوست دار نظام پرورش دهیم.
کد خبر: ۸۸۱۳۱۵۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون «شاخصه های جوان ایرانی از دیدگاه مقام معظم رهبری» اظهار کرد: شاخصه هایی که مقام معظم رهبری بر روی جوان ایرانی تاکید ویژه ای دارند، شاخصه روحیه انقلابی است.

رحیمی ادامه داد: جوان ایرانی باید متدین، بسیجی و فعال باشد، از طرفی وقتی می‌گوئیم جوان متعهد؛ یعنی بحث تقوا مطرح است که روی بصیرت و علم جوان تاکید دارد و از طرفی دیگر بحث انقلابی گری مطرح است .

وی افزود: برخی جوانان انقلابی را به تندرو و یا افراطی خطاب می‌کنند که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید کردند جوانان ما انقلابی هستند و هر جا کشور نیاز به همکاری داشته باشند به روی کار می‌آیند نه تند روی.

این مسئول در ادامه تبیین کرد: برای رسیدن جوان به جایگاه انقلابی عناوین مختلفی می‌توان گفت، همانطور که تاکید شد مسئله تقواست که اگر نباشد جوان گمراه می‌شود و همراه تقوا باید علم باشد چرا که جوان با تقوا ولی بی سواد یا بدون علم دردی را دوا نمی‌کند، امروزه رهبر معظم انقلاب نیز روی بحث علم تا کید دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آوج متذکر شد: تقوا و علم ممکن است به تنهایی چاره ساز نباشد؛ در کنار آن بصیرت باید باشد تا بتوان روحیه انقلابی را پرورش داد و هیچکدام  بدون هم کار ساز نیستند.

رحیمی در پایان این گفتگو تاکید کرد: محافظه کاری و ترس باعث می‌شود تا روحیه انقلابی جوان بارور نشود و برای رشد و تعالی جوانان و دانشجویان این مملکت باید تلاش کرد و وقت و انرژی هزینه کرد تا جوانانی پر نشاط و دوست دار نظام پرورش دهیم و در کنارش جامعه ای سالم داشته باشیم چرا که جوانان سرمایه های ملت ما هستند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها