خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور؛

سومین رزمایش شباب در همدان برگزار می‌شود

مسئول قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان از برگزاری سومین رزمایش شباب همزمان با سراسر کشور در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۷۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به همت فناوری اطلاعات و ارتباطات و قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان، جلسه توجیهی سومین رزمایش کشوری شباب با حضور مسئولین شباب حوزه‌ها و اقشار بسیج در محل سالن جلسات سپاه ناحیه برگزار شد.

مسئول قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان در این جلسه در خصوص نحوه برگزاری سومین رزمایش کشوری شباب اظهار داشت: این رزمایش همزمان در سراسر کشور و با رمز اعلامی از سوی فرمانده، از اول بهمن ماه به مدت 12 روز برگزار خواهد شد.

سیدعلی زارعی با بیان اینکه این رزمایش با رویکرد کارکردی و عملیاتی انجام می‌پذیرد، گفت: در این رزمایش ترویج گفتمان ولایت، راه‌اندازی مجموعه اندیشه‌ورز و نقاط اتصال به شباب به عنوان سه محور اصلی رزمایش است.

وی با بیان اینکه بایدتمام رده‌ها اهتمام و جدیت لازم در اجرای رزمایش را داشته باشند، افزود: باید در این رزمایش رده‌های متصل به شباب هر سه محور اصلی عملیات را اجرا کنند و پایگاه‌هایی که دارای بستر شباب نیستند با راه‌اندازی مجموعه اندیشه‌ورز طرح خود را در موضوعات مطرح شده که در راستای ترویج گفتمان رهبری است به مسئول شباب حوزه برای ارسال در سایت رزمایش ارائه دهند.

زارعی با توجه به برنامه‌های ابلاغ رزمایش تصریح کرد: دستورالعمل و نحوه اجرای این رزمایشبه تمام رده‌ها ارسال شده که شایسته است مسئولین شباب حوزه دستورالعمل فوق رابه واحدهای تابعه ارسال و مطابق دستورالعمل در رزمایش شرکت کنند.

وی در خصوص با تشریح رزمایش شباب و ضمن تاکید بر حضور مسئولین شباب در رزمایش از آنها خواست در فرصت باقی مانده تا آغاز رزمایش ضمن هماهنگی‌های لازم با مسئول فاوا و شباب رده‌های تابعهبرای رفع مشکلات زیرساخت اتصال به شباب و سیستم‌های کامپیوتری پایگاه‌ها اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

در پایان این جلسه هریک از مسئولین نظرات خود را در مورد این رزمایش کشوری ارائه دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات