خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان مطرح کرد
مسئول قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان گفت: سامانه شباب با هدف توسعه فضای مجازی بسیج راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۶۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

علی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول اظهار داشت: سامانه شباب با هدف توسعه فضای مجازی بسیج راه‌اندازی شده است.

وی هدف از برگزاری کارگاه را ارتقای عملکرد شباب عنوان کرد و ابراز داشت: شباب محيطي امن و سريع است كه به راحتي پايين‌ترين رده بسيج را به سازمان بسيج مستضعفين متصل مي‌كند و پاسخگوي تمام نيازمندي‌هاي كاربران است.

مسئول قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در بحث شباب بر اساس ابلاغیه باید سالانه 4 کارگاه آموزشی برای مسئولین شباب حوزه و اقشار بسیج برگزار شود، ابراز داشت: در این کارگاه‌ها باید برنامه‌ها و جزئیات شباب را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به پیچیدگی‌های شبکه شباب تاکید کرد: هدف اصلی برنامه‌های شباب در پنج برنامه مهم است کهمسئولین شباب بایددر این پنج حیطه به وظیفه خود عمل کنند.

زارعی اولین و مهم‌ترین برنامه شباب را سایت عملکردی شباب معرفی کرد و بیان داشت: نماد فعالیت حوزه و قشر سایت عملکردی است و باید هر نوع فعالیت رده در این سایت انعکاس داده شود چراکه مهم‌ترین بحث در سایت عملکردی بروزرسانی سایت است.

وی درباره سایت عملکردی شباب اضافه کرد: این سایت‌ها شرایطی را فراهم کرده‌اند تا پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، عملکرد خود را در سایت درج و در بستر شبکه داخلی نگهداری کنند.

مسئول قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان در ادامه با اشاره به تالار گفتمان وحدت به عنوان دیگر برنامه‌های شبکه شباب اظهار داشت: تالار گفتمان بستری بسیار عالی، کم هزینه و آسان برای ارتباط‌گیری بسیجیان با تمام قشرها و فرماندهان نواحی، استان و معاونت‌های سازمان بسیج و ستاد کل است.

وی اضافه کرد: در این سامانه تالار گفتمان بسیجیان می‌توانند به راحتی مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را به رده‌های بالاتر منتقل کرده وسریع‌تر پاسخ خود را ازمسئولین دریافت کنند.

زارعی ایجاد سامانه مکاتبات بسیج را در راستای برنامه‌های بسیج معرفی کرد و ابراز داشت: سامانه مکاتبات بسیج ظرفیت انتفال پیام و فایل‌های پیوستی را در یک شبکه داخلی اختصاصی بین کاربران را دارا است.

وی با بیان اینکه سامانه مکاتبات بسیج گامی به سوی صرفه‌جویی در کاغذ و هزینه چاپ است، اضافه کرد: اگر همه مسئولین شباب بر روی موضوع مکاتبات بسیج تاکید کنند، می‌توانند از هزینه‌های بسیاری که بر روی سازمان بسیج ایجاد می کند جلو گیری کنند.

مسئول قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان ایمیل عمومی را جزئی از ابلاغیه‌های برنامه بسیج دانست و اظهار کرد: با فضای پیشرفته که در فضای ما حاکم است از این موضوع به راحتی می‌توانیم استفاده کنیم.

وی سامانه ارسال پیامک را موضوع مشترک فاوای ناحیه و استان معرفی کرد و یادآور شد: 90 درصد این کار توسط مسئولین فاوا انجام می شود ولی در رزمایش‌های شباب، مسئول قرارگاه شباب نیز در این موضوع وارد عمل می شود.

زارعی خاطرنشان کرد: مسئولین شباب موظف هستند بسیجیان و رده‌های پایین سطح خود را به اهمیت این شبکه آگاه کرده و تلاش کنند تمام رده‌های بسیج از شبکه شباب بهره‌مند شوند و استفاده بهینه را از این شبکه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات