خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان خبر داد

کسب رتبه نخست استانی شباب سپاه ناحیه همدان در رزمایش شباب

مسئول قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان گفت: شباب سپاه ناحیه همدان در رزمایش شباب بهمن ماه سال جاری رتبه نخست استانی در ارائه طرح و مقاله و مجموعه های اندیشه ورز کسب کرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۶۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدعلی زارعی در مراسم تجلیل از مسئولین شباب حوزه‌ها و اقشار سپاه ناحیه همدان ضمن تقدیر از عملکرد مسئولین شباب اظهار داشت: باید از زحمات افرادی که در راستای تعالی معنوی مجموعه بسیج و جامعه تلاش کرده‌اند تقدیر کرد.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول شباب حوزه‌ها و اقشار سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: از بستر شباب بهره‌برداری لازم انجام شد و آنچنان که ابلاغ شده بود از این بستر به خوبی استفاده شد.

مسئول قرارگاه شباب سپاه ناحیه همدان در تبیین برنامه‌های سال 96 شباب با بیان اینکه پایگاه‌ها باید به صورت پایلوت و خود کار وارد عمل شوند، تصریح کرد: این جزء یکی از مهم‌ترین برنامه‌های محوری سال آینده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در سال 96 به سمت کمپین و شبکه سازی حرکت خواهیم کرد، افزود: در همین خصوص باید هر یک از مسئولین حوزه شبکه های زیر مجموعه خود را تقویت کنید.

زارعی با بیان اینکه شباب سپاه ناحیه همدان در رزمایش شباب بهمن ماه سال جاری رتبه نخست استانی در ارائه طرح و مقاله و مجموعه های اندیشه ورز کسب کرد، یادآور شد: این موفقیت حاصل تلاش تمام مسئولین شباب در حوزه ها و اقشار بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات