خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

جریان محافظه کار طلبکار از انقلاب و بدهکار آمریکا و اسرائیل است

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: جریان محافظه کار خود را طلبکار از انقلاب و بدهکار آمریکا و اسرائیل می‌داند.
کد خبر: ۸۸۰۹۹۶۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در نشست روشنگری در جمع حقوقدانان شهرستان اسدآباد اظهار داشت: احزاب و جریانات انقلاب بعد از دفاع مقدس به سه دسته ضدانقلاب، انقلابی و محافظه‌کار تقسیم می‌شوند.

وی با بیان اینکه جریان ضد انقلاب یکی از این گروه‌ها است، افزود: این جریان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای از بین بردن انقلاب فروگذار نبوده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد افزود: در دوران 37 ساله نظام جمهوری اسلامی، استکبار جهانی در رأس آن آمریکا با ایجاد تفرقه و دشمنی در داخل کشور در صدد از بین بردن انقلاب اسلامی بودند.

وی بیان داشت: از مصادیق تحرکات ضد انقلاب درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و منافقین جنگ تحمیلی، فتنه 78 و88 و... بود که با راه‌اندای آنها در صدد براندازی نظام بودند.

مرادی دومین گروه را جریان غیرانقلابی و محافظه کار و متحجر دانست و گفت: امروز مشکل اساسی کشور تقابل دو جریان محافظه کار و انقلابی است.

وی با اشاره به تفاوت‌های این دو جریان ابراز داشت: یک فرق اساسی در جهت پیشرفت و تفکر انقلاب اسلامی بین این دو گروه وجود دارد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به جریان محافظه کار عنوان کرد: در طول تاریخ افرادی از جامعه دنباله‌رو این تفکر بوده‌اند آنها کسانی هستند که اهل نماز و روزه و دعا هستند اما اسلام آمریکایی را قبول دارند و دنباله رو آمریکا هستند، در موضوع ولایت دم از محبت و مودت می زنند اما در اطاعت از ولی فقیه یا جلو و یا عقب می مانند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) فرمود دو دسته کمر اسلام را شکستند متحجرین احمق و منافقین زیرک، خاطرنشان کرد: جریان محافظه کار خود را طلبکار از انقلاب و بدهکار آمریکا و اسرائیل می‌داند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات