خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین:

هنوز کسی شعاعی از خورشید تابان برجام را ندیده است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین اذعان کرد: متاسفانه کسی هنوز شعاعی از خورشید تابان برجام را ندیده و گستاخی و خسارت بیش از پیش دشمن تنها چیزی بوده که از برجام عائد ما شده است.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۹۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

حجت‌الاسلام محمد عابدینی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین، در گفت ‌و‌ گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص سالروز امضای توافق‌نامه برجام اظهار کرد: آن چیزی که در آمارها و گزارش‌ها در خصوص برجام دیده و شنیده می‌شود با آن‌چه که در واقعیات جامعه وجود دارد، کاملا متفاوت است.

وی اضافه کرد: متن برجام و گزارش‌ها خبر از رفع مشکلات و تسهیل روابط اقتصادی در جامعه را می‌دهد حال آن‌که ما هیچ کدام از این آثار را در شرایط اجتماعی، سیاسی و اقصادی جامعه نمی‌بینیم.

این مسئول تشریح کرد: متاسفانه کسی هنوز شعاعی از خورشید تابان برجام را ندیده و گستاخی و خسارت بیش از پیش دشمن تنها چیزی بوده که از برجام عائد ما شده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین مطرح کرد: مشکل ما با آمریکا بسیار عمیق است و تنها سوء تفاهم نبوده که بتوان با مذاکره و گفت و گو آن را حل نمود.

حجت‌الاسلام عابدینی در ادامه تبیین کرد: اختلاف ما با آمریکا یک اختلاف مبنایی است و بین افکار و ایده‌های ما با رفتارهای امپریالیسم آمریکایی‌ها تفاوت‌های اساسی وجود دارد که با گفت و گو هرگز حل نمی‌شود.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: برجام جز عقب‌نشینی ایران در مرزهای دیپلماسی ثمره قابل اعتنای دیگری را در وضعیت کنونی کشور نداشته است!

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها