خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

حقوق‌های نجومی نمونه بت‌پرستی/آلودگی 22روزه تبریز بی سابقه است

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با استناد به روایتی از پیامبر گرامی اسلام، حقوق های نجومی را نمونه ای از بت پرستی در زمان حال خواند.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۳۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری گفت: طبق روایتی از پیامبر اکرم( ص) در خصوص بت‌پرستی در آخر الزمان، همان پول‌پرستی، رباخواری، رشوه‌خواری، حقوق‌های نجومی، کم فروشی، هواپرستی، حب مقام که امروز سبب جنایت و تهمت و تخریب‌هایی می شود نمونه‌ای از بت‌پرستی امروزی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در قرآن تاکید شده است، نباید به ظالم اعتماد کرد، افزود: مصداق آن همان اعتماد به آمریکا و اسرائیل است که موجب از بین رفتن استقلال می شود.

آیت الله شبستری با اشاره به اینکه ملت ایران سالیان سال به حمایت از مردم فلسطین پرداخته است، گفت: علت آن اطاعت از دستور اسلام است که تأکید بر کمک به مظلوم دارد و کلید بهشتی شدن را وعده داده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به حضور مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت و اظهار داشت: ارتحال این مرد مجاهد نستوه بسیار تکان دهنده و تاسف بار برای ملت ایران و رهبر فرزانه انقلاب بود.
این عضو خبرگان رهبری از مرحوم هاشمی رفسنجانی به عنوان شخصیت جامع الاطراف نام برد که به لحاظ سیاسی و مدیریتی از هوش وافری برخوردار بود و در شکل گیری انقلاب نقش بی بدیل و بسیار ممتازی داشت که این نقش آفرینی ها هیچ گاه از اذهان ملت وفادار ایران فراموش نخواهد شد.
آیت الله پایبندی به ولایت را از جمله ویژگی های بسیار ممتاز هاشمی بیان و اظهار کرد: وی چه در دوران زعامت امام خمینی (ره) و چه در زمان حاضر همواره عشق و علاقه خود به رهبری را نشان داده است.
خطیب جمعه تبریز همچنین به موضوع آلودگی هوای تبریز اشاره کرد و با ابراز تاسف از وضعیت هوای این شهر در روزهای اخیر، گفت: تاکنون آلودگی 22روزه تبریز سابقه نداشت و باید مسئولان در این زمینه راهکارهای مفید و موثری را در پیش بگیرند.
آیت الله مجتهدشبستری منشا آلودگی هوای تبریز را استفاده از وسایل نقلیه موتوری در سطح شهر و از مهمترین و موثرترین عوامل آلودگی هوای این شهر دانست و تاکید کرد: مردم باید در این زمینه موارد توصیه شده از سوی مراجع مربوطه را به دقت رعایت کنند و در مواقع ضروری از استفاده خودروهای شخصی به جد امتناع کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار