خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

پاسدار باید حافظ اعتقادات جامعه‌اش باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: ما برای این که بتوانیم آرمان های انقلاب اسلامی ایران را در همه دنیا گسترش بدهیم باید مردم دنیا را با اعتقادات شیعه آشنا سازیم، همچنان که امام حسن عسگری(ع) در طول عمر کوتاه خود داشتند .
کد خبر: ۸۸۰۴۲۷۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین مراسم جشن میلاد امام حسن عسگری (ع) با حضور پرسنل سپاه نلحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در حسینه شهید علیمردانی برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام حسن شجاعی‌مهر مسوول نمایندگی سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد: شیعیان از نظر امام حسن عسگری پنج اصل را باید در طول زندگی خود عمل کنند .

وی با بیان اینکه حفظ اعتقادات از مهمترین این نکات است، بیان کرد: در زمان امام حسن عسکری (ع) مردم دچار انزوا سیاسی عقیدتی بودند، امام در یک محیط نظامی سکونت داشتند، به طوری که رفت و آمد به خانه امام  به شدت مراقبت محافظت می شد.

وی ادامه داد: امام در همین زندان، در همین محیط نظامی که برای ایشان درست کرده بودند شیعیان را مدیریت می‌کرد.

شجاعی مهر افزود: شخصی از محبان امام حسن عسگری(ع) می‌گوید می‌خواستم امام را ببینم ولی نمی گذاشتند و اگر می‌دیدند که با امام دیدار دارم در جایی در اختفا رگ حیاتم را می‌بریدند.

وی خاطر نشان کرد: ما یک مسوولیتی داریم به عنوان پاسدار و آن حفظ اعتقادات جامعه است، ما اگر اعتقادات خود را حفظ نکنیم جریانی در ما بوجود می آید، مثل تکفیری ها داعشی ها! البته آنها هم اهداف متعددی که دارند به میدان می آیند، یکی برای پول می آید یکی هم برای اعتقادات غلطی که دارد جان خود را می دهد و در مقابل جز هیچ در این دنیا و ضرر در آخرت حاصل نمی نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز مطرح کرد: اخلاق دومین رمز موفقیت یک شیعه است، شیعه کسی است که امانت دار باشد و مشکلات دیگران را رفع کند.

حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان گفت: یکی دیگر از ویژگی های شیعه خط سیاسی مشخص است، دنیا نیاز دارد به افکار اعتقادات شیعه! ما نباید بگذاریم افکار شیعه لندنی وارد ذهن و قلب مردم دنیا شود.

وی اضافه کرد: ما برای این که بتوانیم آرمان های انقلاب اسلامی ایران را در همه دنیا گسترش بدهیم باید مردم دنیا را با اعتقادات شیعه آشنا سازیم، همچنان که امام حسن عسگری(ع) در طول عمر کوتاه خود داشتند .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها