خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

قیام 19دی مردم قم شروع خروش انقلاب اسلامی بود

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: این حرکت بزرگ مردم قم و خون دادن ها در نهایت به خروش انقلابی مردم و در پیروزی آن در بهمن 1357 انجامید.
کد خبر: ۸۸۰۴۲۷۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون علل وقوع قیام 19 دی مردم قم در سال 1356 اظهار کرد: یکی از نقاط  عطف در پیروزی انقلاب اسلامی قیام خونین مردم قم در 19 دیماه سال 1356 بود.

وی ادامه داد: در سال 56 طی انتشار مقاله ای با امضای فردی به نام رشیدی مطلق به امام و فرزند ایشان توهین شده بود که البته رژیم با این کار می خواست  شخصیت و قداست امام را بشکند و افکار عمومی جامعه  را نسبت به ایشان بشوراند.

این مسئول توضیح داد: با انتشار مقاله رشیدی مطلق که البته نامی مستعار بود و دستان رژم طاقوت در آب به خوبی قابل مشاهده بود  و از رفتار های استکباری آنان نشات می گرفت مردم به یکباره خروشیدند و در این میان مردم قم نسبت به هر جای دیگر کشور واکنش بیشتری نشان دادند که این حرکت سر منشا انقلاب بود و باعث شد مردم همه جای کشور به حرکت در بیایند.

حجت الاسلام معبودی: رژیم با خوی وحشیانه ای که داشت با خواسته و عقیده مردم به مبارزه پرداخت و مردم شریف قم را که برای دفاع از اسلام و شخصیت های اسلامی به خیابان ها کشیده شده بودند را به رگبار گلوله بست، حال آنکه وقتی قلب ها روشن می شوند دیگر هیچ دستی و هیچ قدرتی نمی تواند این آتش را خاموش کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در پایان عنوان کرد: قیام 19 دی توانست بسیاری از سوالات را پاسخ دهد و بسیاری از شبهه ها را از بین ببرد، در واقع با این اتفاق روشن شد که رهبری امت ایران را کسی جز امام راحل به عهده نخواهد داشت و این حرکت بزرگ مردم قم و خون دادن ها در نهایت به ادامه خروش انقلابی مردم و در پیروزی آن در بهمن 1357 انجامید.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها