کارگاه آموزش مقدماتی طلایه داران معروف در تبریز برگزار شد

کارگاه آموزش مقدماتی آمران به معروف و ناهیان از منکر سپاه غدیر تبریز با حضور نزدیک به 350 داوطلب و اعضای طلایه داران معروف، صبح امروز در سالن آمفی تئاتر اداره صنعت و معدن این کلانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۰۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

مسئول برگزاری این کارگاه آموزشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این کارگاه از 7 صبح آغاز شده و تا ساعت 12 ظهر به طول انجامید، افزود: در این کارگاه یکروزه، احکام امر به معروف، اخلاق و اعتقادات آمران به معروف و شرایط و مراتب این امر واجب آموزش داده شد.

علی اکبر قاسم نژاد با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه، اظهار کرد: تلاش داریم حداقل خودمان عامل بوده و در اولویت نخست از خانواده و اقوام خود آغاز کرده و آن را در سطح جامعه گسترش دهیم.

وی با اظهار تاسف از رواج برخی منکرات در سطح جامعه، اذعان کرد: متاسفانه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب شرعی فراموش شده و همین به گسترش منکرات در جامعه کمک کرده است.

قاسم نژاد با تاکید به اینکه باید طبق آیات قرآنی، فرمایش های ائمه، پیامبر، ائمه و مراجع تقلید نخست باید معروفات را در جامعه گسترش داد، بیان داشت: این امر موجب خواهد شد، منکرات در سطح جامعه کمرنگ شده و از بین برود.

وی از برگزاری کارگاه تکمیلی و تخصصی طی ماه های آینده خبر داد و گفت: ما به عنوان آمران به معروف و نهی از منکر، باید تلاش کنیم با زبانی ملایم این فریضه را به جا آورده و به گسترش آن در جامعه کمک کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار