خبرهای داغ:
برگزار می شود:

اختتامیه جشنواره ابوذر

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: اختتامیه جشنواره ابوذر 18 دی ماه برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۳۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

محمد سرباز مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون  «جشنواره ابوذر» اظهار کرد: برنامه افتتاحیه جشنواره رسانه ای ابوذر را تقریبا از قبل از هفته بسیج برگزار کرده بودیم.

وی ادامه داد: در بخش های امر به معروف، سیاسی، اقتصادی، گفتمان های انقلاب به جمع آوری آثار پرداختیم که تا تاریخ 11 دی ماه  سال جاری برای دوستان رسانه ای فرصت ارسال آثار را در نظر گرفتیم.

سرباز ادامه داد: در این دوره از جشنواره بیش از 100 آثار به دبیرخانه ارسال شد و تعداد قابل توجهی از  این آثار نیز درخور و قابل قبول بود، در نتیجه آثاری که قابل ارائه بودند تمامی آنان برای داوری به تهران ارسال گردید.

در روز شنبه18 دیماه برای اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر که همزمان با برگزاری یادواره شهدا و روز بسیج رسانه خواهد بود و با حضور پر شور مهمانان کشوری و استانی برگزار می شود.

محمد سرباز بیان کرد: سخنرانی اصلی آقای بیژن نوباوه که نماینده پیشین مردم تهران در شورای اسلامی و مدیر مسئول روزنامه عصر ایران هستند و همچنین با حضور آقایان حجت الاسلام عابدینی، حجت الاسلام حسینی، حجت الاسلام معبودی و سردار شاهرخی برپا خواهد گردید.

1007/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها