خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان عنوان کرد

اثربخشی کارگاه‌های آموزشی در ایجاد مهارت در والدین

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان برگزاری کارگاه‌های آموزش خانواده‌ها را در ایجاد مهارت و صلاحیت لازم در والدین موثر دانست و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی مهم‌ترین هدف برگزاری این کارگاه‌ها است.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۶۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهری اسدی در سومین کارگاه آموزشی خانواده، فناوری اطلاعات و جنگ نرم در سال تحصیلی جدید در خصوص ضرورت برگزاری کارگاه اظهار داشت: امروزه در اکثر کشورهای جهان آموزش خانواده یک امری ضروری محسوب می شود.

وی افزود: این کارگاه‌ها بستری فراهم می‌کند تا با ارائه آموزش‌های لازم، والدین در ایجاد یک محیط خانوادگی مناسب در راستای تربیت و رشد فرزندان سالم گام بردارند.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان پایگاه‌های بسیج را به عنوان یکی از نهادهای موثر برای تحق اهداف برشمرد و ابراز داشت: ما به عنوان یکی از نهادهای مردمی که بیشتر از هر کس دیگر با مردم و همه سنین در ارتباط هستیم باید نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنیم.

وی ابراز داشت: در این راستا ما باید به نوعی با ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها، آگاهی‌ها بالقوه را به بالفعل برسانیم تا خانواده‌ها بتوانند در شرایط و موقعیت‌های مختلف به بهترین نحو احسن با مشکلات و مسائل برخورد کرده و تصمیم مناسب را اتخاذ کنند.

اسدی برگزاری کارگاه‌های آموزش خانواده‌ها را در ایجاد مهارت و صلاحیت لازم در والدین موثر دانست و تصریح کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی مهم‌ترین هدف برگزاری این کارگاه‌ها است.

وی در خصوص موضوعات برگزاری کارگاه‌های آموزش خانواده که در سطح پایگاه برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این کارگاه‌ها آموزش‌های لازم در مباحث جنگ نرم، ازدیاد جمعیت، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، جلوگیری از طلاق و اعتیاد، ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی به والدین ارائه می‌شود.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان با اشاره به موضوع سومین کارگاه آموزشی جنگ نرم یادآور شد: با توجه به اینکه بحث رسانه و فضای مجازی و جنگ نرم یکی از دغدغه‌های بسیار مهم امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است این موضوع برای این کارگاه انتخاب شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات