خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه انسیه حوزه اصناف همدان عنوان کرد
فرمانده پایگاه انسیه حوزه اصناف همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت سبک زندگی اسلامی گفت: باید سبک زندگی را با قرآن تطبیق داد و سبک زندگی قرآنی را برای تمدن اسلامی ارائه کرد.
کد خبر: ۸۸۰۶۵۲۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

فریبا نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری نشست «سبک زندگی اسلامی از دیدگاه رهبری» به همت حوزه حضرت مریم(س) همدان اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی ارزش‌ها، شیوه‌های رفتار، حالت‌ها و سلیقه‌ها در هر چیزی را دربرمی گیرد

وی افزود: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اهمیت سبک زندگی اسلامی از سال‌های پیش‌ سخنان و فرمایشات مهمی را مطرح کرده‌اند، و از طرفی اگر به فرمایشات معظم له با یک دید عمیق و دقیق توجه شود به طور قطع بسیاری از مشکلات کنونی رفع خواهد شد.

فرمانده پایگاه انسیه حوزه اصناف همدان بیان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای داشتن زندگی سالم از نظر دین اسلام، بحث «خودکنترلی» و خود را همیشه و همه‌جا مسئول کارها و کرده‌های خویش دانستن را مطرح کرده و می‌فرمایند «همین بحث سبک زندگی و اسلوب زندگی به‌حسب نظر اسلام، این در داخل بسیج می‌تواند یک معیار برای خودشناسی باشد».

وی ادامه داد: برنامه زندگی موفق، تنها به وسیله امام معصوم به دست می آید بنابراین خروج از محور رضایت امام عصر حتی در رفتارهای ظاهری زندگی به نوعی خروج از زندگی اسلامی محسوب شده که نتیجه آن، همان مردن به گونه جاهلی یعنی عصر قبل از اسلام خواهد بود.

نظری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اهمیت سبک زندگی اسلامی گفت: باید سبک زندگی را با قرآن تطبیق داد و سبک زندگی قرآنی را برای تمدن اسلامی ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات