خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

نتیجه عملکردها در حوزه اقتصاد و فرهنگ رضایت‌بخش نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز در جامعه شاهد بیکاری روز‌افزون جوانان و خانواده‌ها هستیم اما با تمام شواهد، افرادی که عامل راه‌اندازی باندهای ثروت و قدرت در این استان هستند، اقدام به بی‌اطلاعی از رکود و بیکاری می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۰۱۸۴۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین دارای ظرفیت‌های عظیم در اقتصاد و فرهنگ است اما به دلیل قدرت‌طلبی برخی که خارج از مدیریت‌های استانی هستند، موجب شده به عنوان یک مانع بزرگ در مسیر توسعه اقتصادی و سیاسی استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قزوین می‌تواند به عنوان نگین درخشان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و غیره در کشور مطرح باشد، افزود: تا زمانی که منافع حزبی و شخصی افراد قدرت‌طلب در میان باشد، نمی‌توان به رونق استان قزوین خوش‌بین بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اضافه کرد: افرادی که باندی و جناحی عمل کرده و در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برخی نهادها هم تأثیرگذار هستند، بیشتر مواضع خود را به مدیران تحمیل می‌کنند و این عمل موجب دور شدن شایسته‌سالاری در دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

معبودی با بیان اینکه منافع ملی نباید به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: دخالت برخی جریان‌ها و افراد موجب شده که بسیاری از ظرفیت‌های استان قزوین تعطیل و مراکز صنعتی در وضعیت بحران قرار گیرد.

این مسؤول تشریح کرد: امروز در جامعه شاهد بیکاری روز‌افزون جوانان و خانواده‌ها هستیم اما با تمام شواهد، افرادی که عامل راه‌اندازی باندهای ثروت و قدرت در استان قزوین هستند، اقدام به بی‌اطلاعی از رکود و بیکاری در این استان کرده و مانع‌تراشی می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: قزوین به عنوان قطب فرهنگی در کشور مطرح است که دانشمندان، علما و شخصیت‌های برجسته علمی، سیاسی و فرهنگی در خود تربیت کرده و در هنر، علم و فلسفه زبانزد است؛ اما متأسفانه باید گفت مقوله فرهنگ قزوین هم گرفتار افراد قدرت‌طلب شده است.

معبودی یادآور شد: چنانچه به تاریخ قزوین رجوع کنیم، متوجه می‌شویم که علمای بزرگی از این شهر در طول تاریخ همواره راهگشای فرهنگ کشور بوده‌اند که در دهه‌های اخیر این موضوع کمرنگ شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به راهبرد سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ادامه داد: نگاه به ظرفیت درونی این استان و کشور از آرمان‌های انقلاب بوده که شعار استقلال و خودکفایی باید در آن رشد و نمو داشته باشد.

معبودی با بیان اینکه نتیجه عملکردها در حوزه اقتصاد و فرهنگ رضایت‌بخش نیست، افزود: هر برنامه و اقدامی که بدون نگاه فرهنگی صورت گیرد، مقوله اقتصاد هم از این نگاه مستثنی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها