خبرهای داغ:
همزمان با سالروز 9 دی:

همایش بزرگ گرامی داشت حماسه9 دی در شهر آوج

امام جمعه آوج گفت: رهبر معظم انقلاب در طول 8 ماه فتنه با صبوری و رافت اسلامی با فتنه گران برخورد کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۱۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش بزرگداشت  نهم دیماه با حضور بسیجیان وخانواده های معظم شهداء در محل امام زاده محمد طاهر(ع) شهر آوج برگزار گردید.

امام جمعه شهر آوج ضمن تبریک حماسه نهم دیماه اظهار کرد: در فتنه فضا غبار آلود می باشد و حق و باطل در آن مخلوط می شود.

هاشمی ادامه داد: در فتنه سال 1388 به اصل و مبانی نظام اسلامی و مقدسات نظام و ولایت فقیه توهین شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای این فتنه بزرگ گفت: فتنه سال 1388 محصول برنامه ریزی 10 تا 15 سال دشمنان نظام و انقلاب بود.

هاشمی افزود: متاسفانه بسیاری از خواص و فعالان سیاسی در جریان فتنه سال1388 و اتفاقات پس از آن یا سکوت کردند و یا با سخنان دو پهلو از فتنه گران اعلام برائت نکردند.

وی با اشاره به اتحاد دشمنان در ایجاد این فتنه بیان کرد: در این فتنه از فرقه ای بهائیت و سلطنت طلبها و سازمان منافقین گرفته تا کشوره های آمریکا واسرائیل و انگلیس حضور داشتند.

امام جمعه شهر آوج با اشاره به نقش حکیمانه رهبری در مدیریت فتنه سال88 تصریح کرد: مدیریت مقام معظم رهبری بود که توانست، ملت را از طوفان فتنه سال 1388 عبور دهد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در طول 8 ماه فتنه با صبوری و رافت اسلامی با فتنه گران برخورد کرد.

هاشمی با اشاره به حضور پر شور مردم در حماسه 9 د یماه گفت: مردم وقتی دیدند که شعار های فتنه گران بر علیه ولایت فقیه و مقدسات و عاشورای امام حسین (ع) می باشد، بصیرانه در حماسه 9 دی خروشیدند و بساط فتنه گران را در هم پیچیدند.

امام جمعه شهر آوج در ادامه سخنان خود به رفع حصر از سران فتنه گران پرداخت وگفت: رهبری نظام با رافت اسلامی با فتنه گران برخورد کرده است و مردم متدین و بسیجیان و خانواده های معظم شهداء خوستار اشد مجازات برای سران فتنه می باشد.

وی در پایان افزود:ملت بصیر وهمیشه در صحنه ایران باید با عمل به هنگام فتنه های احتمالی دشمنان نظام وانقلاب را خنثی کنند.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها