خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر تبریز:

9 دی؛ نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران

رئیس شورای شهر تبریز در مجمع بسیج شهرستانی سپاه ولایت تبریز، گفت: 9 دی حماسه ماندگار برای همه مردم و روز پیوند با ولایت و نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۳۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران به بسیجیان و حضور در صحنه است که که با گسترش تفکر بسیجی و کار خالصانه همراه با ایثار در جامعه مشکلی نمی ماند.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد مجمع شهرستانی بسیج سپاه ولایت تبریز، اظهار کرد: در 63 نشست این مجمع که با حضور 868 نفر برگزار شده، با عناوین شورای بسیج اقشار، کارگروه ها، شورای بسیج شهرستان، شورای هم افزایی و هماهنگی و کارگاه آموزشی شهرستان، 218 مصوبه داشته است.

رئیس شورای شهر تبریز ادامه داد: در زمینه کارهای تحقیقاتی و حمایت از اختراعات بسیجیان نخبه نیز تا رسیدن این اختراعات به استفاده کاربردی، حمایت های زیادی از سوی مجمع شده است.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده از سوی سپاه ولایت تبریز در زمینه کارهای راهبردیف اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دریاچه ارومیه، تاکید کرد: باید از ظرفیت بالای بسیج در آموزش فرهنگ شهروندی و ترافیکی و حضور در همه عرصه های سیاسی و اقتصادی بهره برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار