خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

9 دی؛ روز بصیرت/ اشتغال، نیاز به برداشتن موانع تولید

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در مجمع بسیج سپاه ولایت تبریز با اظهار ناراحتی از وضعیت تولید کنندگان این استان، گفت: برای ایجاد اشتغال نیازی به پول نیست و تنها کافی است موانع تولید را برداشته و مانع واردات کالا با ارز مبادلاتی به کشور شویم.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۲۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی، 9 دی را روز بصیرت و پیوند امت با امام راحل و تجدید عهد با آرمانهای امام شهدا دانست و افزود: تبریز همیشه پیشگام، یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور با شعور و شور انقلابی، تنفر خود را از هتک حرمت در روز عاشورا نشان داد که نشان از تاثیرگذاری تبریز در سرنوشت سیاسی کشور است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روشنگری های رهبر فرزانه انقلاب در سال 88، خاطر نشان کرد: تعدادی پس از خطبه های نماز جمعه رهبری آگاه شدند ولی متاسفانه تعدادی به راه خود ادامه داده و با بردن نظام به لبه پرتگاه، مرتکب بزرگترین منکر شدند.

سعیدی تصریح کرد: در عاشورای 88 تعدادی با وقاحت به مقدسات مردم توهین کرده و احساسات مردم را جریحه دار کردند و البته عداوت و دشمنی آنها با اسلام و اهل بیت(ع) بوده و نظام جمهوری اسلامی ایران را بهانه قرار داده بودند که حماسه 9 دی خط بطلانی بر همه جریانات و اتفاقات ناخوشایندکشید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 9 دی؛ روز تجلی وحدت ملی، شکست توطئه های امریکا، کور شدن فتنه و یاس دشمنان اسلام و خوشحالی مردم متدین و انقلابی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار