خبرهای داغ:

چرا در دانشگاه دولتی استان با بودجه نظام اسلامی به دستگیر شدگان در فتنه اجازه حضور و هنجارشکنی می دهند؟

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین در این مراسم 9دی گفت: فتنه 88 یکی از پیچیده ترین توطئه ها بر علیه نظام اسلامی بود که دارای ویژگیهای خاص و منحصر به فردی بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۱۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان قزوین، مراسم گرامیداشت 9 دی در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با حضور جمع کثیری از اساتید دانشگاههای استان و برخی از مسئولین استان برگزار شد.
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین در این مراسم گفت: فتنه 88 یکی از پیچیده ترین توطئه ها بر علیه نظام اسلامی بود که دارای ویژگیهای خاص و منحصر به فردی بود.
وی نوع سازماندهی در فتنه، حمایت برخی خواص بی بصیرت، حمایت همه جانبه بیگانگان و ائتلاف تمامی ضد انقلاب خارج نشین را از ویژگیهای این همایش برشمردند.
نجاتی آتانی در این همایش به دلایل گرامیداشت حماسه 9 دی پرداخته و گفت: بازخوانی فتنه و گرامیداشت 9 دی ضروری است زیرا اولا فتنه گران به ازای هزینه ای که بر نظام و مردم وارد کردند هیچ هزینه ای پرداخت نکردند و تا کنون حاضر به پرداخت آن نشده اند. ثانیا نسل جدید باید از جفاهایی که بر این انقلاب شده مطلع  و آگاه شود. جفایی که باعث شد شیرینی رای 40 میلیونی مردم که می توانست باعث استحکام بیشتر نظام در عرصه داخلی و خارجی شود را به کام مردم تلخ کرد.
مسئول بسیج اساتید استان در ادامه یکی از دلایل گرامیداشت حماسه 9 دی را جلوگیری از تکرار فتنه دانسته و گفت: طراحان فتنه باید همیشه در معرض پاسخگویی باشند و نباید مجال طراحی مجدد فتنه به آنها داده شود. اگر با غائله آفرینان 78 برخورد مناسب می شد امکان به وقوع پیوستن فتنه 88 به حداقل می رسید.
وی در این مراسم به هنجار شکنی در مراسم 16 آذر در دانشگاه دولتی استان اشاره کرد و گفت: چرا در دانشگاهی که با بودجه بیت المال و اعتبار این نظام اسلامی اداره می شود به دستگیر شدگان در فتنه و هتاکان به حرمت امام و آرمانهای امام اجازه می دهند با برگزاری میتینگ های سیاسی و حزبی هنجار شکنی بکنند و بر علیه نظام شعار بدهند. مسئولین دانشگاه باید بدانند که صبر نیروهای انقلاب و اساتید و دانشجویان و کارمندان انقلابی حدی دارد. در هیچ کجای دنیا به فرد یا گروههایی که نظام  وقانون اساسی را قبول ندارند اجازه نمی دهند با امکانات آن نظام، بر علیه آن حکمت فعالیت بکنند این با هیچ منطقی سازگار نیست. چرا مسئولین برخی از دانشگاه به این شکل عمل می کنند؟


1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها