خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین خبر داد:

برگزاری نشست‌های متعدد بصیرتی به مناسبت روز بصیرت

مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین از برگزاری نشست‌های متعدد بصیرتی در خصوص نکوداشت حماسه 9 دی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۱۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

دکتر علی طایفه مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حماسه 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی از مهم‌ترین حماسه های ایران  اسلامی است که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری 9 دی را حیات و فرصتی دوباره برای ملت ایران دانسته و تصریح کرد: 9 دی یک امتحان الهی بود که خوشبختانه با آگاهی مردم و یاری خداوند توانستیم در آن پیروز شویم.

مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین تبیین کرد: حماسه 9 دی سبب شد تا دشمن بار دیگر تقید ملت ایران به نظام را به طور ملموس حس کند و فتنه گران بار دیگر ناامید شوند.

این مسئول در ادامه به برنامه های متعدد این سازمان به مناسبت حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج پزشکی با انتشار نشریه و ارسال پیامک از ابتدای هفته، سعی در افزایش آگاهی میان بسیج پزشکی دارد.

طایفه تشریح کرد: در روز یکشنبه 11 دی ماه نشست بصیرتی در سالن اجتماعات شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی با سخنرانی حجت‌الاسلام قابل امام جمعه موقت شهرستان قزوین برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه یادآور شد: نشست دیگری نیز با حضور آقای روزبه استاندار سابق استان در در روز سه شنبه 13 دی ماه در مرکز بهداشت شهید بلندیان برگزار می‌‍شود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها