خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج خبر داد:

اجرایی بیش از 30برنامه بصیرتی به مناسبت حماسه9دی

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج گفت: : امروز باید با تمامی امکانات در زمینه بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان که سرمایه ها و نیروهای آینده انقلاب اسلامی هستند، تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۲۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین علی نادری مسئول روابط عمومی و تبلیغات اسلامی سپاه شهرستان آوج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار گرد: اجرای مراسمات سالروز حماسه 9 دی فرصتی مناسب در راستای بصیرت افزایی نسل جوان در این شهرستان است.

نادری تبیین کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با روشنگری و بصیرت افزایی، برنامه های متنوع بصیرتی به مناسبت نهم دی ماه در شهرستان آوج در نظرگرفته شده است.

نادری ابراز کرد: دشمن پس از ناامیدی از رویاروی نظامی با ملت ایران با طرح ریزی فتنه سال 88 و حمله به اعتقادات و ارزش های مردم ایران سعی در متزلزل کردن پایه های انقلاب اسلامی داشت.

وی اضافه کرد: بصیرت و ولایتمداری مردم ایران در آشوب های سال 88 موجب سرخوردگی دشمنان و بدخواهان داخلی شد.

نادری گفت: مردم مومن و بصیر کشورمان در روز 9 دی ماه سال 88 با حضور میلیونی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران کوبیدند و بار دیگر آنان را در رسیدن به نقشه های شومشان ناکام گذاشتند.
وی تاکید کرد: امروز باید با تمامی امکانات در زمینه بصیرتافزایی جوانان و نوجوانان که سرمایه ها و نیروهای آینده انقلاب اسلامی هستند، تلاش کنیم.

این مسئول در پایان با اشاره به برنامه های روز بصیرت در شهرستان آوج افزود:از جمله این برنامه ها،نشست های روشنگری وبصیرتی،همایش 9 دی،مسابقات ورزشی وفرهنگی ودیدار از خانواده شهداءمی باشد.

5002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها