خبرهای داغ:
بیانیه بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان همدان به مناسبت 9 دی:

فراموشی واقعه عظیم 9دی خیانتی بزرگ خواهد بود

در بیانیه بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان همدان به مناسبت 9 دی ماه آمده است: فراموشی این واقعه عظیم خیانتی بزرگ خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۳۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت نهم دی ماه سال 95 بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بازخوانی وقایع سال 88 یادآور روزهایی است که ذکاوت و بصیرت عاشورایی مردم ولایتمدار کشور با درایت و تدبیر و پیروی از مسیر درخشان و نورانی ولایت، برگ زرین دیگری را بر تاریخ سراسر عظمت ایران اسلامی اضافه کرد و با دقت و چشم باز پیرامون خود را مدیریت و حوادث را خوب رصد کرده و اجازه غلبه نقشه های شوم اهریمنان دیوسیرت بر افکار بلند و عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداد و با پاسخی به موقع، منطقی، کوبنده و دندان‌شکن جاهلیت مدرن امروزی را که عده‌ای واداده از مسیر انقلاب بر ما تحمیل کردند به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

آنچه توسط سران فتنه طراحی و اجرا شد سناریوی ناجوانمردانه و شومی بود که ریشه در آن سوی مرزها داشته و با چراغ سبز بریده‌های داخلی به اجرا درآمد و خسارت‌های سنگین و جبران ناپذیری را بر مردم و انقلاب و آرمان‌های انقلاب وارد ساخت که غیر قابل جبران است؛ رذالت و دنائت تا بدان جا رسید که فتنه‌گران با تعرض بر خیمه عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که همه آزادی‌خواهان عالم حرمتی ویژه برای آن قائل هستند پستی خود را بیش از پیش آشکار ساختند و همگان فهمیدند که این حرکت شوم صرفاً یک آنارشیسم داخلی نیست بلکه اجرای نقشه اتاق‌های فکر پلید آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه است که توسط عده‌ای مفلوک در کف خیابان‌ها در جریان است؛ آنجا بود که مردم با شناخت عمیق استراتژی دشمن کفن‌پوش به میدان آمدند و حماسه‌ای را به بلندای تاریخ انقلاب از خود به نمایش گذاشتند و با کور کردن چشم فتنه و فتنه‌گران انقلاب را از یک بحران حتمی و خطرناک نجات داده و به ساحل امن رسانیدند.

فراموشی این واقعه عظیم خیانتی بزرگ خواهد بود؛ اینک جامعه کارمندان عاشورایی استان همدان و بسیج ادارات و سازمان دستگاه‌های اجرایی با همه توان در افشای ابعاد مختلف این فتنه تلاش می‌کند و با استفاده از آن تجربه گران سنگ خود را برای نبرد های فکری، اعتقادی و سیاسی آماده می کنند و اجازه نخواهند داد که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی دستخوش تغییر و دگرگونی شود.

مطالبه ما از متولین کشور به ویژه دستگاه قضایی مقتدر این است که با محاکمه سران فتنه و برملا کردن خیانت آنان زمینه را برای رسوا کردن بیش از پیش آنان فراهم کرده و اجازه ترک را از آنان سلب کند و درس بزرگ تاریخی را به طرفداران خبیث آنان بدهد.

ما ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار امام راحل عظیم الشان (ره) و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری سکاندار و قافله‌سالار جهان اسلام آمادگی خود را برای جان‌فشانی در مسیر نورانی اسلام اعلام کرده و مطالبات خود را به شرح ذیل درخواست می‌کنیم:

1- حق مسلم این مردم است که مسئولین دستگاه قضایی با محاکمه سران فتنه و حقوق تضیع شده مردم و ملت و انقلاب را از آنان باز ستانند.

2- حق مسلم این مردم است که مسئولین با بیان ابعاد جنایت صورت گرفته توسط سران فتنه ریشه های آن را به زیبایی بشناسد.

3- حق مسلم این مردم است که اجازه نفوذ اجانب و بیگانگان را به منظور دخالت در سرنوشت خود ندهند و مسئولین اجرایی کشور به ویژه ریاست جمهوری و دولت محترم مسیرهای نفوذ را ببندند و بیش از این اجازه پیشروی را به آنان ندهند.

4- حق مسلم این مردم است که ابعاد قضیه برجام را بدانند و اجازه ندهند برجام‌های دیگری بر این ملت تحمیل شود.

5- حق مسلم این مردم است که زندگی آرم و راحت و با معنویتی داشته باشند و زیر بار فشارهای اقتصادی که برخی از آن فشارها ناشی از سیاست‌گذاری‌های دولت است بیش از این له نشوند.

6- حق مسلم این مردم است که دولت‌مردان با اتخاذ تدابیر عملیاتی جلوی نفوذ دشمن در فضای مجازی را بگیرند و به جای اضافه کردن پهنای باند اینترنتی در کشور به فکر ارزش‌ها و تربیت آینده جوانان باشند.

7- حق مسلم این مردم است که دولت وعده‌های خود در انتخابات گذشته ریاست جمهوری را عملیاتی کند و با آمارهای متناقض اعتماد عمومی را نسبت به مسئولین سلب نکند.

8- حق مسلم این مردم است که دولت سریعاً با معرفی مصادیق جرائم اقتصادی، گیرندگان حقوق‌های نجومی را معرفی و با برخورد قاطع دست آنان را از بیت المال مسلمین کوتاه کند.

در پایان ضمن دعای خیر برای سلامتی امام عصر (ارواحنا فدا) سلامتی مقام معظم رهبری را از خداوند در خواست کرده با حضور خود در مراسم 9 دی یک‌بار دیگر ارادت خود به انقلاب و اسلام و امام و ولایت را اثبات و بر عزم انقلابی خود با روحیه انقلابی‌گری تاکید می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات