خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

9دی روز مانور اعلام آمادگی یاران آخرالزمانی حضرت ولی عصر(عج) بود

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه 9دی نهایت عزت و سرافرازی ملت و حقارت دشمنان داخلی و خارجی نظام است، گفت: نهم دی ماه روز مانور اعلام آمادگی یاران آخرالزمانی حضرت ولی عصر(عج) بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۶۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۳
مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: 9دی اوج بی‌بصیرتی عده‌ای غافل یا مزدور و روز تابیدن نور بصیرت الهی بر دل امت است.

وی با بیان اینکه 9دی نهایت عزت و سرافرازی ملت و حقارت دشمنان داخلی و خارجی نظام است، افزود: نهم دی ماه بخشش فریب‌خوردگان و غضب بر فتنه‌گران توسط امت و روز مانور اعلام آمادگی یاران آخرالزمانی حضرت ولی عصر(عج) بود.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: حضور مردم ولایت‌مدار و عزتمند ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی ماه 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت ایران به حساب می‌آید، این روز در تاریخ انقلاب به عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

وی ادامه داد: امت مسلمان ایران در نهم دی ماه 88 بیعت مجدد خود با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و نفرت از سران فتنه را اعلام کرده و آنان را به عنوان مفسد فی الارض مورد خشم انقلابی خود قرار داده و خواستار محاکمه شدید این جنایتکار شد.

سیاهوشی ابراز داشت: امروز عده‌ای خود فروخته پشیمان از انقلاب با گذشت 7 سال از آن ظلم بزرگ علیه نظام که اگر نبود بصیرت مردم و هدایت‌های پیامبرگونه شجاع انقلاب و رهبر بصیر حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) می‌توانست باعث انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود شود را یک سوء تفاهم و دعوای سیاسی خوانده و به دنبال تطهیر سران فتنه بود ه و گاه بیگاه به حمایت از این خائنان به سخنرانی و قلم‌فرسایی می‌پردازند و خوش خدمتی و وابستگی خود را به استکبار جهانی و شیطان بزرگ اعلام می‌کنند .

وی ادامه داد: امیدواریم این افراد هرچه زودتر به اشتباه خود پی برده و درصدد جبران آن برآیند چراکه روزی خواهد رسید که فتنه گران و سران فتنه در محضر مردم شریف ایران به دست این امت حزب الله محاکمه و رسوا شوند.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بنا به وعده الهی پیروزی اسلام بر کفر قطعی است، اضافه کرد: تا مادامی که این ملت در خط رهبری باشند خدشه‌ای بر این نظام الهی وارد نخواهد شد چراکه شرط اصلی این پیروزی پیوند امام با امت است و مردم شریف ایران با حضور در راهپیمایی 9دی اعلام کردند که در کوران غبار فتنه هرگز گمراه نشده و در خط رهبری باقی خواهند ماند.

وی با بیان اینکه امروز عده‌ای خواص بی‌بصیرت یا مغرض تلاش می‌کنند حماسه نهم دی ماه را که پایه‌های کاخ سفید و یزیدیان زمان را لرزاند و باعث استحکام هر چه بیشتر پایه های نظام شد بسیار عادی جلوه داده و از گرامی داشت و یادآوری آن جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به این امر بر همه دوستداران نظام فرض است که این مناسبت بزرگ را یادآوری و گرامی بدارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات