فرمانده سپاه ناحیه دلیجان

حماسه ۹ دی توطئه‌های فتنه‌گران داخلی و خارجی را شکست داد

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی ماه را موجب شکست توطئه‌های فتنه‌گران داخلی و خارجی شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۰۸۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده سپاه ناحیه دلیجان با اشاره به فرا رسیدن نهم دی ماه گفت: 9 دی یکی از حماسه‎های بسیار مهم ملی است که به منظور گرامیداشت این روز حماسی برنامه ریری‌های لازم در شهرستان دلیجان اندیشده شده است.

وی افزود: به همین مناسبت نشستی با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان، سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در نراق و نشست های در روستای راوه و خاوه و همچنین تبیین حماسه 9 دی و جریانات فتنه 88 در حلقات صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: در فتنه 88 دشمن با استفاده از فریب خوردگان داخلی به دنبال سرنگونی نظام بودند که با بصیرت و آگاهی مردم توطئه دشمنان خنثی شد.

سرهنگ پاسدار عسگری با بیان اینکه اگر هوشیاری و بیداری مردم نبود ایران امروز وضعیتی بدتر از کشورهای منطقه داشتیم، بیان کرد: مردم با حضور به موقع خود اجاز نفوذ بیگانگان را ندادند. حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی ماه موجب شکست توطئه‌های فتنه‌گران داخلی و خارجی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات