مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان:

نهم دی ماه 88 خروشی یکصدا علیه کژفهمی ها بود

بوشهر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: نه دی ماه بصیرت انقلابی خروشی بود یکصدا از سوی ملت ایران به کژفهمی‌ها، بدفهمی‌ها کسانی که با ریختن آب تهمت به آسیاب عداوت دشمنان قسم خورده این نظام، زمینه هجوم دنائت بی‌سابقه‌ای را علیه انقلاب و ارزشهای آن فراهم کردند.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۲۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت:  انقلاب اسلامی در یک حرکت اصول محور با پیروی از ولایت فقیه در زیر پرچم حضرت صاحب الزمان (عج) با برگرداندن مکر دشمنان به خودشان توانسته است معادلات امروز جهان را به هم بزند و اتفاقات امروز در سراسر دنیا بی‌تاثیر از امثال حماسه‌های ۹ دی ایران نبوده است.

 وی افزود: پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان ادامه خواهد داشت چون به قدرت ایمان مجهز است و مکتب و فرهنگ عاشورا را چراغ راه خود قرار داده است.
دشتی حسینی گفت: نهم دی از جنس ۲۲بهمن، ۱۳آبان و ۳ خرداد است و این روز‌ها باید حفظ شوند تا راه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گم نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما برای مصون ماندن از فتنه‌های حال و آینده، نیازمند حفظ این روز‌ها در تراز ملی هستیم. ۹دی متعلق به یک جناح نیست و ملت در این روز یک صدا، مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد و بر مبنای منطق قرآنی، منافقین را به دوستی برنخواهند گزید که «هم العدو فاحذرهم قاتلهم الله».
حجت الاسلام دشتی حسینی گفت:  ملت ایران در یوم الله ۹دی به جهانیان ثابت کردند که با سلاح ولایت پذیری، بصیرت و حضور پرشور در دفاع از انقلابشان، هنر انقلابیشان که همانا خنثی کردن فتنه‌های اجانب است را در معرض نمایش جهانیان قرار می‌دهند


ارسال نظرات