خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

حلب با تفکرانقلابی آزاد شد/اهداف آمریکا همه‌جا برملاشده

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: امروز دشمن از تمام عرصه ها و تمام ظرفیت ها استفاده کرده تا قدرت کشور اسلامی ما را تضعیف کند، ولی همچنان می داند با تفکر انقلابی که در کشور حاکم هست به این پیروزی ها نخواهد رسید.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۱۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه هم اندیشی بسیجیان و مدیران عقیدتی حوزه های مقاومت بسیج شهرستان البرز با سخنرانی حجت الاسلام شجاعی مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزار شد.

حجت الاسلام شجاعی مهر در این گرد همایی اظهار کرد: فتح حلب مثل فتح خرمشهر بود؛ پیروزی حلب  یکی از موفقیت های هم پیمانان سوری و تفکرات انقلابی است، این یک ظرفیت بزرگ در منطقه ایجاد کرده و بسیار قابل توجه می باشد.

شجاعی مهر تبیین کرد: امروز دشمن از تمام  عرصه ها و تمام ظرفیت ها استفاده کرده تا قدرت کشور اسلامی ما را تضعیف کند، ولی همچنان می داند با تفکر انقلابی که در کشور حاکم هست به این پیروزی ها نخواهد رسید.

این مسئول تاکیذد کرد: دشمن هیچ وقت منافع خود را کنار نخواهد گذاشت، همه اهداف شیطانی  خود را همچنان که در برجام ثابت شد به کل دنیا تحمیل می کند.

وی افزود: همه جبهه جهانی که علیه ما ایجاد شده بود در سایه برجام این نکته  رسیدند و همه افکار شیطانی دشمن شکسته شد و این  پیروزی ها بدست آمده ظرفیت های عظیمی را  در دنیا برای ما ایجاد کرده است، امروز دیدگاه ایران اسلامی برای همه ثابت شده است و در مقابل کل دنیا شاهد بدعهدی و پیمانشکنی آمریکا بوده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه یپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در بیان کرد: ما موظف هستیم همه این پیروزی های بدست آمده که بر گرفته از تفکر دینی و انقلابی  است را حفظ کنیم، بسیج موظف است تمام این ظرفیت ها را به شکل های مختلف حفظ کند و اگر از این ظرفیت ها به درستی استفاده نکنیم دشمن به راحتی در میان ما نفوذ خواهد کرد.

شجاعی مهر در پایان خاطر نشان کرد: ما باید در مقابل این تهاجمات دشمن سنگر خوبی بسازیم و باید در مقابل دشمن احساس مسئولیت کنیم چرا که زیربنای همه این پیروزی ها اعتقادات ما بود.

وی گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به عقیده ما است، این را می داند که همه پیروزی های به دست آمده در تمام جبهه ها بر مبنای خلوص و ایمان است.

 شجاهی مهر اذعان کرد: این را ما باید بدانیم و همواره به خود یادآوری کنیم که هر کس خدارا یاری کند خدا نیز او را یاری خواهد کرد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها