خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

طرح ایثار در میان کارکنان امداد اجرا می شود

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: کارکنان امداد با مشارکت در طرح ایثار، علاوه بر مسئولیت های خویش؛ به صورت صلواتی در قالب مددکار پرونده خانواده مددجو را بر عهده می گیرند.
کد خبر: ۸۷۹۴۶۴۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، وحید میرزایی بافتی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست هماهنگی اجرای طرح ایثار بیان کرد: امداد محل خدمت به نیازمندان است و هیچ کار در این نهاد بالاتر و با ارزش تر از خدمت به این اقشار وجود ندارد.

وی ادامه داد: استان قزوین برای خدمت به محرومان ظرفیت های خوبی دارد که هر کدام از این فرصت های را می توان در عرصه ارتقای زندگی نیازمندان بکاربست تا با مشارکت و تلاش جمعی فقر و محرومیت را از جامعه دور کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: برای رسیدن به هدف والای خدمت به محرومان نباید به تلاش هایمان هر چند زیاد، قانع باشیم بلکه بدانیم که می توان از امکانات و توان موجود استفاده بیشتری کرد و خدمت به محرومان را بسط و گسترش داد.

وی تصریح کرد: خدمت به محرومان زمان نمی شناسد بنابراین با فرصت محدود اداری نمی توان به رفع فقر و محرومیت در جامعه دست یافت بلکه باید فراتر از زمان و جهادی کار کرد و امروز حضور شما کارکنان در طرح ایثار می تواند الگویی برای سایر شهرستان ها و استان ها شود.

میرزایی بافتی اعلام کرد: طرح ایثار یعنی هر یک از کارکنان می توانند تحول آفرین باشند که لازمه آن نقش آفرینی و استفاده از ظرفیت های مختلف در ارائه خدمت است.

وی توضیح داد: کار جهادی یعنی اینکه بدانیم، خدمت به محرومان و نیازمندان با کار اداری، نتیجه بخش نخواهد بود بلکه باید کار جهادی و خدمت شبانه روزی را در دستور کار خود قرار دهیم در این میان زیرساخت های خوبی در استان قزوین ایجاد شده است و اعتماد مردم به امداد سرمایه ای است که باید از آن به خوبی استفاده شود.

وی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد از این رو ضمن استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی، پایگاه بسیج امداد نیز می تواند خود پایگاه نیکوکاری باشد.

میرزایی بافتی یادآورشد: امروز در امداد باید نگاه مددکاری حاکم شود بنابراین همکاران به عنوان مددکار افتخاری در پایگاه ها حضور داشته باشند و خدمت به نیازمندان را با قدرت و قوت ادامه دهند البته خدمت به نیازمندان نباید کوچک شمرده شود بلکه ارزش و منزلت این کار مهم باید در جامعه تبیین شود تا اقشار مختلف بنابر وسع خویش در عرصه خدمت به محرومان وارد شوند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها