خبرهای داغ:
نیمروز یکشنبه:

خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین افتتاح شد

استاندار قزوین در مراسم افتتاح خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین صداوسیما را سرمایه ی نظام و انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۲۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم افتتاح خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین بیان کرد: صدا و سیما علاوه بر رسالت اطلاع رسانی در تنویر افکار عمومی مردم جایگاهی ممتاز دارد که مخاطبان در شرایط حساس بخاطر اعتمادی که به رسانه ی ملی دارند اخبار صحیح و دقیق را از این رسانه دریافت می کنند؛ بنابراین مرجعیت صداوسیما در انعکاس خبر همواره باید حفظ گردد.
همتی با اشاره به شرایط حساس منطقه از  صداوسیما خواست مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران را با اقتدار منعکس و مخاطبان را نسبت به حضور مستشاری ایران در کشورهای منطقه که به درخواست همین کشورها صورت گرفته آگاه نمایند.
استاندار قزوین در ادامه به دستاوردهای پرونده ی هسته ای و بدعهدی طرف مقابل اشاره کرد و گفت: دراین پرونده حسن نیت و صداقت ما و همچنین بد عهدی غربی ها بویژه آمریکا بیشتر از هر زمانی برای جهانیان روشن شد.

آقای همتی در پایان از اهتمام و جدیت صداوسیمای مرکز قزوین بخاطر پوشش مطلوب و گسترده ی سفر هیئت دولت به استان تشکر و قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه قزوین هم در ادامه ضمن تبریک میلاد حضرت محمد  مصطفی (ص) وامام صادق (ع) به اهمیت خبر از دیدگاه دین مبین اسلام اشاره و تصریح کرد: اهمیت خبر در نزد خدای متعالی به اندازه ای است که یک سوره ی قرآن به همین نام نازل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه صداقت، صحت، دقت و سرعت را مهمترین عوامل جذابیت خبر دانست و افزود: رعایت این موارد موجب اقبال مخاطبان و جلب اعتماد آنان می شود.
آقای سید مهدی رئیس خبرگزاری رسانه ی ملی هم دراین مراسم افتتاح خبرگزاری صداوسیمای مراکز استان ها را ناظر به اجرایی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور مؤثر رسانه ی ملی در فضای مجازی دانست.

وی گفت: خبرگزاری رسانه ملی با هدف مرجعیت خبری برای سایر رسانه ها راه اندازی شده است که مهمترین مزیت رقابتی خبرگزاری های صداوسیما تصویری بودن آن است که مخاطبان می توانند گزارش تصویری رویدادها را در این خبرگزاری ببینند.

رئیس خبرگزاری رسانه ی ملی در ادامه تبیین کرد: صداوسیمای مرکز  قزوین هفدهمین استانی است که خبرگزاری آن افتتاح شد و تاپایان دی ماه این تعداد به 25 تا 26 استان خواهد رسید.

آقای سید مهدی ضمن درخواست از همکاران برای مخابره ی ظرفیت های استان در خبرگزاری صداوسیما ابراز امیدواری کرد با تلاش همکاران در مراکز استان ها خبرگزاری ها بتوانند در آرایش رسانه ای متناسب با شرایط و واقعیات موجود جایگاه خود را بیابند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم دراین مراسم بیش از 60 درصد تولیدات خبری جهان را محصول 5 خبرگزاری بزرگ و فعال جهان دانست و گفت: این خبرگزاری ها با منابع مالی صهیونیست ها بنیانگذاری و با مدیریت آنان اداره می شوند که هدف اصلی آنان مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

معصومی فر در ادامه  ضمن تشریح نقش رسانه ها در جریان سازی و انگیزش افکار عمومی گفت: رسانه ملی با راه اندازی خبرگزاری گامی بلند در جهت مقابله با تهدیدات و توطئه های رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب برداشته است.
در پایان این مراسم صفحه ی خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین در فضای مجازی افتتاح شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها