خبرهای داغ:
برگزار شد:

مجمع همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی

مجمع همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی استان قزوین در سالن جلسات دفتر فرماندهی ستاد صاحب الامر(عج) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۹۳۶۲۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین مجمع همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی استان قزوین در سالن جلسات دفتر فرماندهی ستاد صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار گردید.

در این جلسه رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین با بیان اینکه از 230 هزار دانش آموز، بیش از 90 هزار نفر از آنها عضو بسیج دانش آموزی هستند به تشریح اهداف بسیج دانش اموزی پرداخت.

وی بیان کرد: باید با همفکری شما عزیزان به نظامند نمودن تفکر بسیجی اقدام کنیم و همچنین با استفاده از دانش آموزان بسیجی خوش فکر نقاط ضعف و قوت برنامه های بسیج دانش آموزی را ترسیم کنیم.

وی ادامه داد: با بالا بردن فرهنگ کار تشکیلاتی در بین دانش آموزان می توان به کادر سازی و داشتن افراد متخصص در مقاطع بالاتر به خصوص مقاطع دانشگاهی امیدوار بود.

مسئول بسیج دانش اموزی استان قزوین در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مجامع همفکری آینده سازان به 2 دسته علوی برای پسران و فاطمی برای دختران تقسیم بندی می شود وظایف مجامع علوی را به شرح زیر تشریح کردند: بررسی وضعیت اثر بخشی برنامه های بسیج دانش آموزی، بررسی موقعیت برنامه های بسیج دانش آموزی در بین سایر برنامه های مدارس بسیار قابل حائز اهمیت است.

ابراهیمی ادامه داد: تقویت تعاملات بسیج دانش آموزی با سایر بخش ها بالاخص بسیج فرهنگیان، بررسی وضعیت فرهنگی- اجتماعی شهرستان با توجه به ارزش های انقلاب اسلامی برای پی بردن به نحوه انجام برنامه ها، همفکری در خصوص نقش دانش آموزان بسیجی برای پیشبرد مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج دانش آموزی و دسته بندی و تدوین تمامی پیشنهادهاکه از طریق حوزه ها و مجامع،در قالب سندی برای فرماندهی استان از دیگر برنامه ها می باشد.

 در ادامه این مجمع 8 نفر از دانش آموزان بسیجی به بیان دیدگاههای خود پرداخته و در پایان رأی گیری از دانش آموزان حاظر برای انتخاب رئیس، نایب رئیس و عضو ناظر اول و دوم مجمع بسیج دانش آموزی برگزار گردید.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها