مرحله دوم اردوی عملی آمادگی دفاعی در زرندیه برگزار شد

مرحله دوم اردوی عملی آمادگی دفاعی در زرندیه در راستای افزایش توانمندی استفاده از ابزارهای دفاعی در موقع بکارگیری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۱۸۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در راستای افزایش توان عملی دانش‌آموزان در درس آمادگی دفاعی، دوره‌های عملی آمادگی دفاعی مدارس در راستای افزایش توان عملی دانش‌آموزان در زمینه‌های دفاعی کلاس‌های سلاح شناسی، جنگ نوین، امداد و نجات، اطفاء حریق، پدافند غیرعامل، جهت‌یابی و آشنایی با سیره شهدا و عقیدتی به عنوان زیر مجموعه درس آمادگی دفاعی در مدارس شهرستان زرندیه در حال برگزاری است.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه در حاشیه برگزاری این دوره‌های آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی با اشاره اهمیت برگزاری این دوره‌های آموزشی گفت: این آموزش‌ها در قالب مهارت‌های سلاح شناسی به منظور افزایش توانمندی از ابزارهای دفاعی در موقع به کارگیری برگزار می‌شود.

وی افزود: برای ایجاد و حفظ صلح، امنیت و آرامش که نیاز تمام انسانهاست در هر لحظه باید آماده‌ی دفاع بود، چراکه آمادگی برای دفاع به عنوان یک عامل بازدارنده امری مهم است که دشمنان را از تعدّی و تجاوز باز می‌دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: با توجه به این ضرورت‌ها درس آمادگی دفاعی در مدارس مبتنی بر این است که روحیه سلحشوری، شجاعت، ایثارگری و فداکاری دانش‌آموزان را تقویت کرده و آنها را افرادی حق‌طلب و حقیقت‌جو تربیت نماید.

سرگرد پاسدار مهجوری ادامه داد: همه دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه سپاه و آموزش و پرورش به عنوان متولیان اصلی ارائه این درس باید همه توان خود را به کار گیرند تا با استفاده بهینه از منابع، بالاترین بهره‌وری را در راستای اهداف این واحد درسی کسب کنند و از این فرصت استفاده بهینه برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات