مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد؛

کلید ۱۸۳ واحد مسکونی روستایی به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد

بوشهرـ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از تکمیل و تحویل 183 واحد مسکونی مددجویی با اولویت روستایی با همکاری مشترک سپاه و کمیته امداد در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۹۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸



 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد لطفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی هر خانواده ای است، گفت: با تامین مسکن برای مددجویان بی سرپناه بیش از 60 درصد مشکلات آنان حل می شود.

لطفی با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم کمیته امداد ساخت سر پناه مناسب و ایمن برای خانواده های مددجویان است، اظهار داشت: به همین منظور در سالجاری،برنامه احداث 1121 واحد مسکونی با مشارکت سپاه استان در 330 روستای استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت و تاکنون عملیات 511 واحد آن آغاز و 183 واحد تکمیل و کلید آنها به مددجویان تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه در این طرح 300 میلیون ریال  برای ساخت هر منزل هزینه می‌شود افزود: اعتبار این واحدهای مسکونی از محل کمک‌های بلاعوض کمیته امداد، سپاه، کمک‌های دولتی، خیرین و تسهیلات بانکی  تأمین‌ می شود.

 لطفی در پایان با تاکید بر اینکه تامین مسکن مناسب برای خانواده های تحت حمایت انگیزه و امید به زندگی و زمینه توانمند سازی آنان را بیشتر می کند، خاطر نشان کرد: اولویت ساخت مسکن با خانواده های مناطق محروم روستایی و ایتام است که تلاش می شود تا پایان سالجاری ماباقی واحده های در حال ساخت تکمیل و به مددجویان تحویل داده شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار