خبرهای داغ:
نماینده مردم سنقر خطاب به رییس جمهور:

وعده های دولت روی زمین مانده است

نماینده مردم سنقروکلیایی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه گفت: آن طور که مشخص است دولت اراده ای برای اجرای مصوبات سفر رهبری و همچنین سفر رییس جمهور ندارد. باید اعلام شود چقدر از این اعتبارات به استان کرمانشاه رسیده است.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۳۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی گفت: کی قرار است یک قدمی به سمت تحولی که آقای استاندار گفت حرکت کنیم؟ چقدر از سفر هیات دولت به کرمانشاه گذشته و چرا حرکتی دیده نمی شود؟

این نماینده مجلس ادامه داد: آن طور که مشخص است دولت اراده ای برای اجرای مصوبات سفر رهبری و همچنین سفر رییس جمهور ندارد. باید اعلام شود چقدر از این اعتبارات به استان کرمانشاه رسیده است.

نماینده مردم سنقروکلیایی در خانه ملت خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: درباره منطقه آزاد قصرشیرین و منطقه ویژه اورامانات هم تعلل انجام می شود. دولت هنوز این لایحه را به مجلس نفرستاده و اگر این را بعد از لایحه ۷ منطقه دیگر بفرستد یقین بدانید تصویب نخواهد شد.

وی همچنین از عدم بازگشایی مرز بین المللی خسروی انتقاد کرد و گفت: نباید استان کرمانشاه از این امتیاز مهم محروم می شد و باید در راستای ایجاد امنیت در آنسوی مرز هم رایزنی شکل می گرفت.

حجت الاسلام حسینی کیا در پایان با اشاره به کرمانشاهی بودن معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شما باید برای استفاده بهتر از ظرفیت مدیران کرمانشاهی در دولت اقدام کنید که اگر چنین نشود آیندگان شما را ملامت خواهند کرد.

ارسال نظرات