خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت:

تداوم عملیات گاز رسانی به 146 روستای استان قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: پروژه های گازرسانی به 146 روستای استان قزوین با جدیت در حال انجام است و پیش بینی می شود با گازدار شدن این روستاها ، 11387 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۵۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در  قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری با اشاره به تداوم عملیات اجرایی گازرسانی به 146 روستای فاقد گاز طبیعی استان اظهار کرد: هم اکنون در چندین منطقه استان همچون آوج، الموت و طارم پروژه های مختلف گازرسانی درحال اجرا می باشد.

وی ادامه داد: با نهایی شدن آنها گام بزرگی در گازدار شدن روستاهای استان برداشته خواهد شد.

این مسئول هزینه پیش بینی شده برای اجرایی شدن پروژه های مذکور را 1150 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده امید است از تعداد 146روستای مورد نظر 60 روستا حداکثر تا پایان امسال به شبکه سراسری گاز متصل شوند و مابقی در سال 96 گاز دار شوند.

بوشهری در ادامه بیان کرد: در حال حاضر 333 روستا در استان از نعمت گاز بهره مند هستند که شامل 76 درصد خانوارهای روستایی استان می باشد.

وی تعداد روستاهای گازدار شده از زمان تاسیس شرکت گاز استان تا ابتدای سال 95 را 310 روستا اعلام کرد و افزود با توجه به 23 روستایی که در هفته دولت امسال گاز دار شده اند و گازرسانی به 146 روستایی که تا پایان سال 95 و 96 به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز قزوین تبیین کرد: در مجموع ظرف این دو سال 169 روستای استان قزوین گازدار می شوند که این تعداد معادل 50 درصد 18 سال گذشته می باشد که این موضوع نشان از توجه ویژه به مقوله مهم گازرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید دارد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها